×
آخرین اخبار

با حضور شریعتی استاندار خوزستان چند پروژه عمرانی در مسجدسلیمان کلنگ زنی و افتتاح شد

  • کد نوشته: 34606
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۴
  • 647 بازدید
  • چند پروژه عمرانی و اشتغالزایی ظهر امروز (سه‌شنبه ۴ شهریور) به مناسبت هفته دولت، با حضور شریعتی استاندار خوزستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
    با حضور شریعتی استاندار خوزستان چند پروژه عمرانی در مسجدسلیمان کلنگ زنی و افتتاح شد

    چند پروژه عمرانی و اشتغالزایی ظهر امروز (سه‌شنبه ۴ شهریور) به مناسبت هفته دولت، با حضور شریعتی استاندار خوزستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، «غلامرضا شریعتی» ظهر امروز (سه‌شنبه ۴ شهریور) در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه‌ در شهرستان مسجدسلیمان در سومین‌ روز از هفته دولت با بیان اینکه پروژه ساخت لوازم خانه و وسایل چوبی را در شهرک صنعتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رساندیم اظهار کرد: این پروژه همچنان می‌تواند توسعه پیدا کند چراکه کار با کیفیت انجام می‌دهند‌ و فرماندار باید پیگیر آن باشد.

    استاندار خوزستان با اشاره به شروع عملیات اجرایی پروژه خوراک دام و طیور آقایان بختیاری پیروند افزود: بنا شد یکی از این پروژه‌ها ۱۲ ماهه به بهره‌برداری برسد که سرمایه‌گذار هم ۷۰ درصد سرمایه را آماده دارد و پروژه دیگر هم ظرف ۱۸ تا ۲۴ ماه انجام خواهد شد.

    وی تصریح کرد: کار به خوبی پیش رفته و با وجود تعداد زیاد مرغداری در منطقه، این خوراک دام به پایداری آنها کمک می‌کند که باید پشتیبانی آنها انجام شود و امیدوارم در زمان مقرر به انجام برسد.

    شریعتی به پروژه شهرکی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و ادامه داد: کارهای اولیه این شهرک از جمله صدور مجوزات آن انجام شده و مرکز معاینه فنی این پروژه یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی سرمایه‌گذاری خصوصی این مرکز را مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اذعان داشت: مرکز CNG ظرف ۲ ماه آینده به بهره‌داری می‌رسد و شهرک ظرف ۱۸ ماه آینده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و کمک‌های استانی از طریق تسهیلات به بهره‌داری خواهد رسید.

    استاندار خوزستان با اشاره به گازرسانی روستای کریم‌آباد با ۱۸ کیلومتر خط لوله ابراز کرد: این پروژه با پنج میلیارد هزینه امروز به بهره‌برداری رسید تا مردم این روستا از نعمت این انرژی برخوردار شوند و مشکلاتشان کاهش پیدا کند.

    وی با بیان اینکه امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و انجام پروژه‌هایی که سرمایه‌گذاری شده بتوانیم شرایط بهتری را برای مسجدسلیمان رقم بزنیم عنوان کرد: همچنین ما به صورت جدی پیگیر مصوبات سال گذشته دولت که امسال هم تمدید شد از جمله ساخت ۱۰ هزار واحد و در بحث زلزله هم ساخت یک‌هزار و ۴۰۰ واحد و تکمیل واحدهای معوقه آن هستیم.

    شریعتی در پایان یادآور شد: امیدواریم بتوانیم مشکل زمین را حل کنیم تا شرایط مسجدسلیمان از لحاظ مکان‌های زیستی استاندارد شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *