×
آخرین اخبار

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان کرد:
با تفکر دفاع مقدس توانسته ایم بر توطئه های دشمنان انقلاب پیروز شویم

  • کد نوشته: 35909
  • ۱۳۹۹-۰۶-۳۱
  • 470 بازدید
  • مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: با تکیه بر تفکر دفاع مقدس توانسته ایم بر توطئه های متعدد دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شویم و استقلال سیاسی و اقتصادی مان را حفظ کنیم.
    با تفکر دفاع مقدس توانسته ایم بر توطئه های دشمنان انقلاب پیروز شویم

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: با تکیه بر تفکر دفاع مقدس توانسته ایم بر توطئه های متعدد دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شویم و استقلال سیاسی و اقتصادی مان را حفظ کنیم.

    به گزارش دیدگاه نیوز، مهندس قباد ناصری که به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با همراهی مدیران و روسای ستادی در پایگاه مقاومت شهید تندگویان این شرکت حضور یافته بود، هفته دفاع مقدس را به ارکان و اعضای این پایگاه تبریک گفت و از رشادت و پایمردی رزمندگان در دفاع از کیان انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشورمان تقدیر کرد.

    وی طی سخنانی با اشاره به اینکه در تجاوز دشمن بعثی به خاک کشورمان یک دفاع منسجم با همکاری همه قوای نظامی و غیرنظامی شکل گرفت اظهار داشت: اگر آن رشادت ها و پایمردی رزمندگان نیروهای مسلح کشورمان در دفاع از تمامیت ارضی کشورمان نبود ، امروز علاوه بر اینکه شاهد حضور بیگانگان در کشور می بودیم سرنوشتی مشابه افغانستان را پیدا می کردیم.

    مهندس ناصری ادامه داد : شهدای گرانقدر ما ، سرداران و سربازان ایثارگر ما در طول ۸ سال دفاع مقدس با نثار خون و جانشان در راه پایداری انقلاب اسلامی باعث شدند تا توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شود و شکست بخورد.

    وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : ملت غیور ایران با روحیه ای نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت و با روحیه ی بسیجی، چه در طول ۸ سال دفاع مقدس و چه سالهای پس از آن که جنگ های روانی و اقتصادی دشمن را شاهد بوده ایم پای انقلاب و نظام مقدس اسلامی ایستادند و نتیجه ی آن ثبات و استقلال سیاسی و اقتصادی کشورمان و زبونی و خاری دشمنان ، استکبار و وابستگانش است.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد : همین روحیه ی بسیجی ملت ایران کلید رهایی بخشی و خلاصی از مشکلاتی بوده که بواسطه ی عداوت دشمنان با انقلاب و وضع تحریم های ظالمانه و جبارانه بوجود آمده اند.

    این مقام مسئول افزود : با روحیه ی بسیجی و تفکر جهادی که در سایه ی رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری صورت گرفته است امروز شاهد جهش و پیشرفت چشمگیر در صنایع مختلف همچون نفت – دفاعی – مهندسی – پزشکی – کشاورزی و هسته ای بوده و هستیم به گونه ایکه توانسته ایم انحصار این صنایع را از دست قدرت های بزرگ جهانی ربوده و ثابت کنیم هدف این انقلاب که قطع وابستگی به بیگانگان بوده ، بخوبی محقق گشته است.

    وی با اشاره به جنگ روانی شدید دشمنان و اعلام وضع تحریم های ظالمانه جدید علیه کشورمان گفت : ۴۱ سال است که گوشمان با نام تحریم آشنا شده و واژه ی تحریم برای ملت قدرتمند ایران واژه ی ناملموس و جدیدی نیست و در سایه ی همین تحریم ها بوده که موفق به شکست دشمنان و کسب دستاوردهای مختلف در صنایع مختلف شده ایم.

    وی با اشاره به نقش صنعت نفت و کارکنان آن در دوران دفاع مقدس اظهار داشت : کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس هم در خط مقدم جنگ با گرفتن اسلحه با دشمن متجاوز می جنگیدند و هم در جبهه ی تولید با ایثار و از خود گذشتگی در زیر شدیدترین بمباران ها و موشکباران ها به بازسازی تأسیسات و استمرار فرآیند تولید و صادرات این ماده استراتژیک می پرداختند.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خاتمه افزود: امروز هم در یک وضعیت ناعادلانه صنعت نفت بعنوان صنعت نخست و خاکریز اول جنگ اقتصادی هدف حملات آمریکا قرار گرفته و تحریم های گوناگون علیه آن وضع شده اما با تکیه بر خرد و دانایی ولی امرمان و توجه به اصل اقتصاد مقاومتی توانسته ایم قطعات و تجهیزات مختلف مورد نیاز این صنعت پیچیده را توسط مهندسان و متخصصان ایرانی طراحی و تولید کرده و با نگاه به حمایت از کالای ایرانی ، موجب جهش تولید و رونق اقتصادی برای تولیدکنندگان ایرانی شویم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *