×
آخرین اخبار

بانوان سرپرست خانوار دهک اول تا پنجم مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت

  • کد نوشته: 157041
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۳
  • 77 بازدید
  • مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان سرپرست خانواری که جزو دهک‌های اول تا پنجم هستند، مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت و می‌توانند بدون ضامن وام بگیرند.

    بانوان سرپرست خانوار دهک اول تا پنجم مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ فریبا ولی‌پور با اعلام این خبر تأکید کرد: بانوان سرپرست خانوار دهک‌های اول تا پنجم که برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل همچون رفاه کارگران، پست‌بانک، توسعه، ملی، صندوق کارآفرین، پست‌بانک، سینا، کشاورزی، معرفی شده‌اند و یا از طریق دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به این بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند و اینک در زمینه معرفی ضامن مشکل دارند، با استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون این مشکل برطرف خواهد شد.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان سرپرست خانواری که جز دهک درآمدی یک تا پنج هستند و قبلاً برای دریافت وام اقدام کرده‌اند اینک منتظر معرفی ضامن هستند، برای رفع این مشکل و اعلام اسامی خود به فرمانداری‌های سراسر استان و یا دفتر امور بانوان لرستان مراجعه کنند.

    وی یادآور شد، سازمان بهزیستی کشور برای افراد تحت پوشش خود این امکان را فراهم کرده که بدون دریافت ضامن، بانوان سرپرست خانوار و دهک‌های یک تا پنج تسهیلات را دریافت نمایند، بنابراین این افراد نیاز به مراجعه به فرمانداری‌ها را ندارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *