×
آخرین اخبار

با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی برگزار شد:
اولین جلسه “کمیسیون توسعه مدیریت” شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال ۱۴۰۰

  • کد نوشته: 62669
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۷
  • 466 بازدید
  • اولین جلسه "کمیسیون توسعه مدیریت" شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال ۱۴۰۰، با حضور اعضای کمیسیون در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
    اولین جلسه “کمیسیون توسعه مدیریت” شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال ۱۴۰۰

    به گزارش دیدگاه نیوز ، این جلسه که با حضور فتح‌زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی و خانم مهندس قاسمی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد این سازمان برگزار شد، ابتدا رستمی معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای آذربایجان به تشریح اقدامات و برنامه‌های این شرکت در حوزه سرمایه انسانی و بهره وری پرداخت.

    در ادامه، محسن برنجی مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره‌وری شرکت و دبیر کمیسیون، گزارشی از کمیته های پنجگانه کمیسیون توسعه مدیریت برق منطقه ای آذربایجان و نیز عملکرد استراتژی های دهگانه مصوب این شرکت در راستای مسیر تعالی ۱۴۰۵ که با تمرکز بر چهار محور “کاهش تلفات انرژی، بهره وری منابع انسانی، رویت پذیری شبکه و تامین منابع مالی” تدوین شده است را به تفصیل تشریح نمود.

    در این جلسه همچنین دبیران کمیته های پنجگانه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت، توضیحاتی پیرامون عملکرد این کمیته‌ها بیان داشتند. همچنین آقای موسوی مشاور مدیرعامل در حوزه “مدیریت سبز” شرکت برق منطقه آذربایجان نیز اقدامات انجام یافته در این حوزه را تشریح نمود.

    در پایان فتح زاده با بیان لزوم توجه ویژه به شاخص های بهره وری در شرکت رهنمود لازم در خصوص تطابق مدل استراتژی های ده­گانه مصوب شرکت با الزامات سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کارکرد کمیته های پنج گانه ارائه نمودند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *