×
آخرین اخبار

اهدای یخچال به مددجویان مرزنشین زیر پوشش کمیته امداد خوزستان

  • کد نوشته: 100904
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۷
  • 712 بازدید
  • اهواز – خبر روز – ۵۰۰ دستگاه یخچال از سوی کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان به مددجویان مرزنشین زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

    اهدای یخچال به مددجویان مرزنشین زیر پوشش کمیته امداد خوزستان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان روز چهارشنبه در آیین اهدای این تعداد یخچال گفت: کمیته امداد در ۴۴ سالی که از عمر فعالیت آن می گذرد هر جا احساس کرده ظرفیتی وجود دارد که می تواند از آن ظرفیت برای خدمت بیشتر به محرومان استفاده کند خودجوش ورود کرده است.

    جمال شیبه با اشاره به شکل گیری حماسه عظیم راهپیمایی اربعین ادامه داد: در سال های اخیر یک رویداد عظیم به نام اربعین حسینی در جهان شکل گرفته و استان خوزستان به عنوان کربلای ایران همواره میزبان زوار امام حسین(ع) بوده است.

    وی افزود: در مرزهای چذابه و شلمچه امدادگران کمیته امداد در اربعین امسال از زائران تقاضا کردند صدقه ای را برای کمک به محرومان اهدا کنند تا از سوی کمیته امداد برای تامین وسایل زندگی محرومان هزینه شود.

    مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان عمده نیاز مددجویان ساکن در مناطق مرزی استان خوزستان را یخچال عنوان کرد و گفت: با صدقات جمع آوری شده از زائران کربلا تعداد ۵۰۰ دستگاه یخچال خریداری شد.

    در خوزستان ۱۳۰ هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.