×
آخرین اخبار

انصارالله: پاسخ تأثیرگذاری به حمله اسرائیل خواهیم داد

  • کد نوشته: 195109
  • ۱۴۰۳-۰۴-۳۰
  • 66 بازدید
  • دفتر سیاسی جنبش انصارالله با تأکید بر پاسخ قطعی یمن به حمله رژیم صهیونیستی، گفت که به آتش کشیدن یک بندر غیر نظامی، باعث نخواهد شد اسرائیل بتواند بازدارندگی از دست رفته خود را به دست بیاورد.

    انصارالله: پاسخ تأثیرگذاری به حمله اسرائیل خواهیم داد

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز شنبه حملات رژیم صهیونیستی به سازه‌های غیرنظامی در الحدیده (غرب یمن) را محکوم کرد.
    ساعتی پیش بود که پایگاه خبری آکسیوس اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه یمن انجام داده‌اند.
    این پایگاه خبری به نقل از یک مقام آمریکایی اضافه کرد: حمله جنگنده‌های اسرائیل به یمن در پاسخ به حمله پهپادی حوثی‌ها به تل‌آویو بوده است».
    المیادین هم گزارش داد که اسرائیل با استفاده از اف-۳۵ این حملات را انجام داده و طی آن، مخازن سوخت در بندر الحدیده هدف قرار داده شده‌اند.
    انصارالله تأکید کرد که به آتش کشیدن یک بندر غیر نظامی، باعث نخواهد شد اسرائیل بتواند بازدارندگی از دست رفته خود را به دست بیاورد.
    این جنبش یمنی با اشاره به اینکه نظامیان صهیونیست، در ضعیفترین وضعیت خود قرار دارند و نمی‌توانند پیروز شوند، خاطر نشان کرد: «تجاوز اسرائیل، بی‌پاسخ نخواهد ماند و مانع از آن نخواهد شد که یمن برای حمایت از ملت فلسطین دست به تنش نزند.
    انصارالله با تأکید بر اینکه «پاسخ تأثیرگذاری» به دشمن خواهد داد، عنوان کرد: «موضع ما در حمایت از ملت فلسطین، اصولی، ایمانی و دینی است و متوقف نخواهد شد. ان شاء الله ضربات تأثیرگذاری به دشمن خواهیم زد».
    «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن هم ساعتی پیش به رژیم صهیونیستی هشدار داد که عملیاتهای نظامی این کشور برای حمایت از مردم فلسطین، به هر قیمتی، ادامه خواهد یافت.
    البخیتی گفت که «تنش را با تنش پاسخ خواهیم داد. به همه می‌گوییم که آمریکا، انگلیس و اسرائیل به خاطر این عملیات، پشیمان خواهند شد».
    البخیتی همچنین گفت که «روزهای آینده، برگه‌های در دست یمن برای تنش را مشخص خواهد کرد. ما جنگ مستقیم با آمریکا، انگلیس و اسرائیل را ترجیح می‌دهیم».
    وی در پایان تأکید کرد که یمن هنوز اهرمهای فشار زیادی در دست دارد و مسئله فلسطین را مهمترین عامل قدرت خود می‌داند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *