×
آخرین اخبار

امام جمعه اهواز: نسبت به کم‌کاری مسؤولان بی‌تفاوت نباشیم

  • کد نوشته: 149957
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۷
  • 132 بازدید
  • امام جمعه اهواز گفت: وقتی می‌بینیم مسئولی در یک اداره کم کاری می‌کند نباید بی‌تفاوت باشیم

    امام جمعه اهواز: نسبت به کم‌کاری مسؤولان بی‌تفاوت نباشیم

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛حجت‌الاسلام موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: وقتی می‌بینیم مسئولی در یک اداره کم کاری می‌کند نباید بی‌تفاوت باشیم چرا که همه موظف هستند کارهای جهادی کنند.

    وی ادامه داد: در دولت انقلابی، رییس جمهور به اقشار ضعیف توجه دارد و شب و روز بدون خستگی تلاش می‌کند که باید از آن درس بگیریم و الگو برداری کنیم.

    امام جمعه اهواز افزود: مسؤولان باید با افراد کم کار برخورد کنند و اگر ثابت شد مسؤولی خوب مدیریت نمی‌کند با او برخورد شود.

    حجت‌الاسلام موسوی فرد در عین حال خواستار رفع مشکلات و وضعیت اشتغال جوانان شد و گفت: امروز مطالبه جوانان اشتغال است از این رو مسؤولان موظف هستند زیر ساخت‌های لازم را ایجاد کنند.

    وی در عین حال با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اظهار کرد: ما باید به دنبال آرامش جامعه باشیم، حجاب بنیان خانواده را تحکیم می‌کند و آمارها نشان می‌دهد که دوری از ارزش‌های جامعه باعث طلاق و تضعیف خانواده می‌شود.

    امام‌جمعه اهواز همچنین با اشاره به اهمیت بحث آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور به منظور ارتقای شاخص‌های تربیتی و تحول بنیادی در آموزش و پرورش بسیار مهم است.

    وی افزود: باید توجه ویژه‌ای به معلم‌ها و آموزش و پرورش شود چراکه زحمت بسیاری برای تعلیم و تربیت جامعه کشیده‌اند.

    نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: ورود به هنگام دستگاه امنیتی در خصوص این حادثه بسیار مهم است. در عین حال باید از آن شخص با شهامت که جان یک انسان را نجات داد و همچنین آن کودک که جان خود را به خطر انداخت تقدیر کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *