به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، فریدون خودنیا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه ی خدمات شرکت به صورت غیرحضوری ارائه شده است.
وی ادامه داد: در همین خصوص پیرو ابلاغیه ها و دستورات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونای کشور و استان در دوران اعلام شده پرسنل به صورت دورکاری فعالیت کرده و تمامی مسائل بهداشتی نیز رعایت شده است.
وی با بیان اینکه در این زمینه و در راستای دورکاری پرسنل، دفتر فناوری اطلاعات شرکت توزیع بسترهای مناسب را فراهم کرده است، تصریح نمود: این تلاش ها همچنان ادامه دارد و تا پایان بحران کرونا همچنان رعایت بهداشت محیطی و فردی در دستور کار شرکت توزیع قرار خواهد داشت.
در ادامه مدیر واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با بیان اینکه در این راستا و در جهت خدمت رسانی به مردم ، سازمان ها و شرکت های خدمت رسان می بایست با انجام تمهیدات لازم و با در نظر گرفتن سلامت پرسنل خود ، خدمت را کما فی سابق ارائه دهند اظهار داشت: در این بین یکی از واحدهای شرکت توزیع برق استان ، واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات با انجام اقدامات لازم و مهیا کردن بستر های مورد نیاز نقش بسزایی در ادامه روند فعالیت های همکاران بر عهده داشته و دارد .
رباطی ابراز داشت: دفتر فناورى اطلاعات شرکت توزیع برق استان لرستان در جهت انجام دورکاری پرسنل و همچنین برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس مدیر عامل و سایر همکاران با مقام عالی وزارت نیرو ، استاندار محترم و شرکت توانیر اقدامات ذیل را انجام داده است:
· نرم افزارى
نصب و راه اندازى نرم افزار بومى و کاملا امن وب گت وى و تعریف سطح دسترس کاربران و تعریف سامانه های اتوماسیون ادارى، جامع مالی و ادارى، آمار، GIS ، سیستم جامع مشترکین
نصب و راه اندازی نسخه اندروید نرم افزار وب گت وى
· سخت افزارى
تهیه و اختصاص ۲ دستگاه سرور جهت نصب نرم افزار وب گت وى
بستر ارتباطى
مدیریت اینترنت شرکت و اختصاص پهناى باند بیشتر به سرورهای مذکور جهت دسترسى بهتر و پایدارتر
و همچنین به جهت تسهیل کار ارباب رجوع و مشترکین امکانات ذیل در پورتال (ledc.ir)ایجاد گردیده است:
ایجاد میزخدمت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات الکترونیکی در پورتال :
خدمات الکترونیکی که از طرق پورتال در دسترس می باشد: صدور قبض المثنی، سوابق مصرف و صورتحساب مشترک، درخواست تسویه حساب، درخواست اصلاح اطلاعات، تغییر نام مشترک، محاسبه صورتحساب بر اساس خوداظهاری، درخواست انشعاب جدید و غیره
نرم افزارهای موبایلی ارائه خدمات مانند: اپلیکیشن همراه برق (جهت مشاهده و دریافت صورتحساب و پرداخت الکترونیکی قبوض)، اپلیکیشن موبایل مشترکین، اپلیکیشن مدیریت مصرف و غیره
ارتباط با مدیرعامل و مدیران سازمان به شکل الکترونیکی
خدمات غیرحضوری دفاتر پیشخوان
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سرپرست دیدگاه نیوز در استان لرستان، بیش از ۱۰ سال است که در عرصه مطبوعات و خبرگزاری ها در این استان فعالیت میکند.
دیدگاهتان را بنویسید