×
آخرین اخبار

افزایش بی سر و صدا قیمت نان در خوزستان

  • کد نوشته: 173980
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۸
  • 171 بازدید
  • برخی شهروندان با ارسال پیام‌های متعددی اظهار کردند: افرایش یک باره قیمت نان و بدون اطلاع رسانی قبلی را چه کسی جوابگو است و خواستار ورود مسئولان به مسئله هستند.

    افزایش بی سر و صدا قیمت نان در خوزستان

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ قیمت نان در شهرستان مسجدسلیمان و استان خوزستان با افزایش یک باره ۱۵۰ تومانی به قیمت ۶۵۰ رسید.

     برخی شهروندان با ارسال پیام‌های متعددی اظهار داشتند: افرایش یک باره قیمت نان و بدون اطلاع رسانی قبلی را چه کسی جوابگو است و خواستار ورود مسئولان به مسئله هستند.

    با بررسی‌های انجام شده و رصد‌های صورت گرفته از نانوایی‌های سطح شهرستان مسجدسلیمان اعلام کردند: این افرایش از سوی اتحادیه نانوایی‌ها اعلام شده است و نانوایی‌ها دخلی و تصرفی در این افرایش خودسرانه نان نداشتند.

    یک نانوایی می‌گوید: در افزایش قیمت نان نقشی نداشتیم و از طریق گروه اتحادیه به ما افزایش نان امروز اعلام شد. کارت خوان هوشمند موجود در نانوایی قیمت را به روز رسانی کرد و ما نمی‌توانیم آن را تغییر بدهیم چرا که این کارت خوان به سیستم جهاد کشاورزی خوزستان وصل است.

    این نانوا ادامه می‌دهد: در صورت کوچکترین تخلف در تغییر قیمت و کیفیت نان از سوی جهاد کشاورزی و اتحادیه مربوطه پیگیری می‌شود.

    طبق این گزارش، در حالی افزایش قیمت نان با ۱۵۰ تومان مشاهده می‌شود که چندین بار در سال جاری جهاد کشاورزی خوزستان و اتحادیه‌های نانوایی‌ها مخالفت خود را اعلام کرده بودند.  سامانه کشوری است و کسی خودسرانه افزایش نداده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *