×
آخرین اخبار

افتتاح طرح توسعه و اشتغالزایی شرکت آیدین جواهری تبریز با حضور جناب آقای علیرضا منادی +تصاویر

  • کد نوشته: 60910
  • ۱۴۰۰-۰۲-۳۰
  • 2945 بازدید
  • رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی ، از کارخانه طرح توسعه و اشتغالزایی آیدین جواهری و افزایش بهره‌وری تولید را افتتاح کرد.
    افتتاح طرح توسعه و اشتغالزایی شرکت آیدین جواهری تبریز با حضور جناب آقای علیرضا منادی +تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز ، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی از کارخانه تولید لوازم‌خانگی و افزایش بهره‌وری تولید را افتتاح کرد.

    علیرضا منادی ضمن بازدید از طرح‌های مرحله دوم شرکت آیدین جواهری ، طرح خدمات هوشمند، افزایش ظرفیت تولید یخچال فریزر، دو درب هوشمند را نیز افتتاح کرد.

    با افتتاح این طرح توسعه ای کارخانه شرکت آیدین جواهر، قابلیت تولید ۱۲۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ یخچال در سال را داراست که در مقایسه با سالهای گذاشته که ۶۰۰۰۰ دستگاه یخچال تولید می شده افزایش چشمگیری خواهد داشت. این خط تولید با ۳۰۰ هزار یورو سرمایه‌گذاری وبرای ۵۰ نفر شغل مستیم و ۱۵۰ نفر بصورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

    همچنین طرح فن‌آوری موسوم به یخچال فریزر دو درب هوشمند از طرح‌ توسعه و اشتغال زایی دیگر این کارخانه بود که با حضور افتتاح گردید..

    منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی را جمعی از مسئولان استانی و مدیران کارخانه همراهی می‌کردند.
    در این دیدار  منادی ضمن خدا قوت به مدیران و کارگران این شرکت تاکید کرد که سه درصد هر جامعه نخبه هستند و باید ازطریق جذب و حمایت این نخبه ها از طریق شرکت‌های دانش بنیانی بتوانیم راه پیشرفت کشور را هرچه سریعتر بپیماییم. منادی ضمن تشویق مدیران این شرکت به سوی ایجاد طرحهای دانش بنیانی تاکید کرد که به عنوان رییس کمیسیون آموزش برای توسعه شرکتهای دانش بنیان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.خبرنگارناصرغلامی هوجقان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *