×
آخرین اخبار

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه
اعلام ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز

  • کد نوشته: 60054
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۹
  • 496 بازدید
  • با توجه به شروع فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در مسیرها و خطوط، ساعات فعالیت ناوگان در روزهای عادی از ساعت ۶.۱۵ صبح الی ۲۰.۳۰ خواهد بود.
    اعلام ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز ، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبربز و حومه مهندس غنی زاده مدیرعامل این شرکت با بیان این مطلب گفت؛با توجه به شروع فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در مسیرها و خطوط، ساعات فعالیت ناوگان در روزهای عادی از ساعت ۶.۱۵ صبح الی ۲۰.۳۰ خواهد بود.
    وی در ادامه افزود؛ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۷.۱۵ صبح شروع و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
    غنی زاده تصریح کرد: در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی استفاده از کارت بلیت الکترونیکی اجباری بوده و تقاضا داریم همشهریان از ارائه پول نقد و رانندگان اتوبوس نیز از اخذ پول نقد خودداری کنند.
    مدیرعامل شرکت واحد با اشاره به اینکه جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، ناظرین و بازرسین شرکت واحد اجازه سوار شدن به اتوبوس به مسافرین فاقد ماسک را نخواهند داد گفت: از شهروندان محترم خواهشمندیم در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا را رعایت نمایند.
    غنی زاده در خاتمه از شهروندان و مسافرین خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف نظارتی و یا پییشنهادات وانتقادات سازنده مراتب را به حوزه روابط عمومی شرکت واحد به شماره ۳۲۶۶۳۹۰۲ ،مدیریت بازرسی ونظارت به شماره تلفن ۳۲۶۶۳۹۰۴ و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵ اعلام نمایند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی گردد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *