×
آخرین اخبار

اعتراض شدید ستادهایی انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان خوزستان به معاونت اجرای ریس جمهور آقای قائم پناه

  • کد نوشته: 197589
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۳
  • 252 بازدید
  • اقای پزشکیان سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و گل به خودی نزنید.

    دیدگاه نیوز  / خبر های رسیده حاکی از اقدامات عجیب معاون رئیس جمهور آقای محمد جعفر قائم پناه در انتصاب شخصی به نام ابوالقاسم کریمی از اعضای اصلی پایداری در معاونت مالی نهاد ریاست جمهوری می باشد.

    جناب قائم پناه که خودشان با انتصابشان موجبات غافلگیری و تعجب نیروهای حامی دکتر پزشکیان را برانگیخته اند اصرار دارند نقش ابوموسی اشعری را در دولت دکتر پزشکیان را ایفا نمایند.

    ابوالقاسم کریمی یکی از سرکرده‌های ستاد جلیلی در خوزستان و کشور است و همزمان عضو پای کار اتاق فکری جلیلی نیز می باشد.جناب دکتر پزشکیان ما ز یاران چشم یاری داشتیم. آقای قائم پناه با این انتصاب معادلات را به ضرر نیروهای ستادی شما مخصوصا در خوزستان به هم زد.

    بدانید قطعا از فردا نیروهای ستادی شما در خوزستان در تصفیه حساب های جناحی یکی یکی سر بریده می شوند و فاکتور ان به حساب شما صادر خواهد شد.

    همچنین شنیده شده است دو نفر از دختر عموهای جناب ابوالقاسم کریمی بنام کریمی در کمپه اشرف در کشور فرانسه می باشد برادر ایشان به نام از توابین اول انقلاب می باشد.

    سوابق درخشان ایشان به همین جا ختم نشده و فراموش نمی کنیم جناب کریمی در انتخابات گذشته در اهواز به همراه شخصی به نام حاج آقا حاجتی امام جمعه موقت و از کادرهای اصلی پایداری در مصلای اهواز به آقای پزشکیان توهین کردند.

    جناب دکتر پزشکیان ما ستادهای شما در خوزستان به شدت به انتصاب ابوالقاسم کریمی در نهاد ریاست جمهوری معترضیم و انتظار داریم علاوه بر عزل و جبران ایشان با خاطیان این انتصاب برخورد مناسبی صورت پذیرد.

    ستاد انتخاباتی دکتر  پزشکیان در استان خوزستان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “اعتراض شدید ستادهایی انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان خوزستان به معاونت اجرای ریس جمهور آقای قائم پناه”

    1. ناشناس گفت:

      چقدر شما بیکارید. فکر می کنید ۵ هزار مدیرو از مریخ می آورند و یا می شود همه را نابود کرد. کاری نکنید روی فاشیست ها پیش شما سفید شود و یا از سازمان منافقین در نگاه مردم بدتر شوید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل