×
آخرین اخبار

گفت و گو با فوتبالیست ملي پوش و باتجربه تبريز:
اسمانظری: مشکل بزرگ من دوری تیم های لیگ برتری از تبریز است/ ازدواج بهترین تصمیم زندگی ام بود.

  • کد نوشته: 190052
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۴
  • 96 بازدید
  • اسما نظری، فوتبالیست اهل تبریز که سوابق درخشانی در این رشته دارد. اسما نظری، فوتبالیست جوان اهل تبریز، سابقه ٧ سال حضور در تیم های لیگ برتر، ۱۲ سال حضور در تمامی ‌رده های تیم ملی ۲ سال کاپیتان تیم ملی جوانان را در کارنامه ورزشی اش دارد. او مربیگری Cآسیا فوتبال، مربیگری فوتسال و […]

    اسمانظری: مشکل بزرگ من دوری تیم های لیگ برتری از تبریز است/ ازدواج بهترین تصمیم زندگی ام بود.

    اسما نظری، فوتبالیست اهل تبریز که سوابق درخشانی در این رشته دارد.

    اسما نظری، فوتبالیست جوان اهل تبریز، سابقه ٧ سال حضور در تیم های لیگ برتر، ۱۲ سال حضور در تمامی ‌رده های تیم ملی ۲ سال کاپیتان تیم ملی جوانان را در کارنامه ورزشی اش دارد.

    او مربیگری Cآسیا فوتبال، مربیگری فوتسال و مینی فوتبال و مدرک درجه ۲داوری را دارد، نظری همچنین استعدادیاب تیم ملی در استان آدربایجان شرقی است. اسما نظری به عنوان مربی در کنار تیم لیگ دو فوتبال تبریز فعالیت دارد.

    اسما نظری، فوتبالیست و مربی جوان اهل تبریز در رابطه با شرایط ورزشی خود عنوان کرد: مشکل برزگ بنده، دوری تیم های لیگ برتری از تبریز است و اینکه ازدواج کرده ام این قضیه را برای من سخت می کند.

    او در ادامه گفت: ازدواج بهترین تصمیم زندگی من بود و خداراشاکرم که همسرم همواره حامی و پشتیبان من بوده است.

    نظری در خصوص علت مصدومیت خود اظهار داشت: سال ۹۷، یک ماه پس از اینکه از لحاظ سنی در تیم جوانان جایی نداشتم، به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و بعد انجام تست های پزشکان، زانوی پای راستم را جراحی کردم که باعث دوری و استراحت ۱ ساله من در روز های اوج ۱۹سالگی و فوتبالم شد.

    وی با اشاره به اینکه فصل گذشته در هیچ تیمی بازی نکرده است، افزود: سال قبل به دلیل یکی شدن مراسمات عروسی با روز های اردو ی تیم ملی و فصل نقل انتقالات و آماده نبودن شرایط بدنی در هیچ لیگی بازی نکردم اگر شرایط ایده آل فراهم شود امسال حتما درلیگ حضور خواهم داشت. شرایط خوبی دارم و ۶رور در هفته تمرین میکنم و تمرینات پیش فصل را انجام میدهم که امیدوارم با عملکرد خوب خود در تیم های خوب لیگ برتری بازی کنم.

    اسما نظری در پایان گفت: تبریز کلانشهر محسوب می شود و شهر صنعتی است. اما متاسفانه هیچ حمایتی از سوی باشگاه ها و مسئولان صورت نمی گیرد و مربیان استان برای پرورش بازیکنان و تیم داری از جیب خودشان خرج می کنند. سرمایه های استان از بین رفته و بنده هنوز هم بعد از ۱۸سال سابقه بازی امیدوار به نگاه مسئولین و حمایت تیم بزرگ تراکتور هستم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیر علی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *