×
آخرین اخبار

از هزینه های خریداری پروتز لگن تا عمل جراحی

  • کد نوشته: 171912
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۳
  • 164 بازدید
  • با عنایت خداوند متعال و الطاف خاصه حضرت رضا علیه آلاف تحیه و الثناء هزینه های خریداری پروتز و عمل جراحی یکی از بیماران کم توان توسط یکی از خیرین کانون خدمت رضوی محسنین رضوی تبریز به مبلغ ۳۰۵٫۵۵۴٫۲۲۷ ریال پرداخت گردید.

    به گزارش دیدگاه نیوز، ناصر ایمانی اصل مدیر کانون محسنین رضوی تبریز در توضیح مشکل بیمار کم توان دیگری نیز افزود: بیماری که دچار افت شدید قدرت عضله دست شده و پزشک معالج آن هزینه ۲۵ میلیون تومانی را جهت انجام عمل جراحی مربوطه خواسته بود با رایزنی و همکاری خادمیاران کانون محسنین رضوی با یکی از پزشکان، این عمل جراحی به صورت کاملا رایگان پایان پذیرفت و هر دو بیمار با صحت و سلامت از بیمارستان ترخیص شدند.

    ایمانی اصل ادامه داد:خادمیاران  کانون محسنین رضوی تبریز ضمن شناسایی خانواده های محروم منطقه، بارها بیماران نیازمند خدمات پزشکی را به مراکز درمانی معرفی و با همراهی پزشکان متخصص  مورد معاینه و تحت درمان قرار داده اند.
    ایمانی اصل اضافه نمود: ما خادمیاران و یاوران رضوی کانون محسنین رضوی این خدمات را همچون خدمات دیگر کانون، لطف خداوند کریم و رأفت امام مهربانمان دانسته و شکر گذار چنین مرحمتی از جانب خالق یکتا و امام و ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا علیه السلام هستیم که ما را واسطه خیر در این کار ها قرار داده اند.باشد که مورد قبول واقع گردد، ان شاءالله.

    خبرنگار ناصر غلامی هوجقان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل