×
آخرین اخبار

از مدرسه تا دانشگاه؛ اردوی یک روزه دانش آموزان شیرازی به دانشگاه شیراز+گزارش تصویری 

  • کد نوشته: 113984
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۰
  • 314 بازدید
  • اردوی یک روزهٔ از مدرسه تا دانشگاه (راهیان پیشرفت) با همکاری بسیج دانش آموزی ناحیه سه شیراز و دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز ویژه دانش آموزان برتر شیراز برگزار شد.

    از مدرسه تا دانشگاه؛ اردوی یک روزه دانش آموزان شیرازی به دانشگاه شیراز+گزارش تصویری 

    به گزارش دیدگاه نیوز، جمعی از دانش آموزان برتر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز به همت بسیج دانش آموزی و دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز در یک اردوی یک روزه با عنوان از مدرسه تا دانشگاه، به بازدید از بخش های مختلف دانشگاه و ظرفیت های موجود در آن پرداختند.

    دانش آموزان در این اردوی یک روزه از بخش های مختلف دانشگاه شیراز، همچون آزمایشگاه تونل باد دانشگاه، آزمایشگاه مرکزی، شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه، امکانات رفاهی، تفریحی و دانشکده های مختلف دانشگاه شیراز بازدید کرده و با دانشجویان و اساتید مختلف به گفتگو پرداختند.

     محسن محمدی، رئیس دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز گفت: این اردو با هدف آشنایی دانش آموزان با امکانات دفاتر استعداد درخشان و بنیاد ملی نخبگان، توسعه روابط بین مدرسه و دانشگاه و همچنین بازدید از دست آورد های مختلف علمی، پژوهشی، عملی و صنعتی دانشگاه شیراز برگزار گردیده و سعی مان بر این است تا بخشی از ظرفیت های دانشگاه شیراز را در قالبی نوین به دانش آموزان معرفی کنیم.

    همچنین محمد مهدی عوض پور دانشجو کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک روایتگری و هدایت این اردو را به عهده داشت.

    یکی از نکات قابل توجه در این اردو، نام گذاری های کلیدی و جالب ایستگاه های مختلف بازدید همچون‌ اقتدار نتیجه پشتکار، ابزار آسایش، همگام با تکنولوژی، کار تیمی آغاز پیشرفت، دروازه مهندسی، اکسیر جوانی، چرخنده های ترقی و ایستگاه آخر هم آغاز رسالت ساختن اینده بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *