×
آخرین اخبار

ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان های شهرداری اهواز انجام شد

  • کد نوشته: 188382
  • ۱۴۰۳-۰۲-۲۱
  • 47 بازدید
  • معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز از ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان های شهرداری خبر داد.

    حجت الاسلام دکتر جاسم موسی پور بیان کرد؛ ارزیابی شاخص های شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای برای مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان های شهرداری طی ۲ مرحله در آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران و دانشگاه امیرالمومنین انجام شد.

    وی اظهار کرد: افراد چنانچه بخواهند شایستگی هایشان را توسعه دهند ابتدا باید نقاط قوت و ضعفشان را بشناسند سپس نسبت به نقاط قوت و ضعف خود اقدام آموزشی لازم را انجام دهند.

    موسی پور با اشاره به اینکه کانون های ارزیابی نموداری از شایستگی ها را ارزیابی می کنند، بیان کرد: ارزیابی توسط کانون قبل از آموزش بوده  و شناختی برای افراد است.

     وی با بیان اینکه برای مدیران پایه، میانی و ارشد شایستگی های مختلفی احراز می شود، اظهارکرد: شاخص های شایستگی برای مدیران مناطق، روسا و مدیران عامل سازمان ها شامل مسئولیت پذیری، تعهد و تعلق سازمانی، تفکر و تحلیل و حل مسئله، تیم و شبکه سازی، روحیه جهادی، هدف گرایی و هدایت عمکرد و … می باشد که ارزیابی بر این اساس انجام می شود.

    معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در پایان بیان کرد: نتایج این ارزیابی بدون تردید در آینده راه را بر شایسته سالاری در انتصابات و کادرسازی هموار خواهد کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل