×
آخرین اخبار

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان:
ادارات لرستان باید ۳۰ درصد مصارف برق را کاهش دهند

  • کد نوشته: 86128
  • ۱۴۰۱-۰۳-۱۷
  • 339 بازدید
  • سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: ادارات باید 30 درصد مصارف برق را کاهش دهند، سال گذشته سهمیه ادارات برای کاهش مصرف برق 50 درصد بود و خیلی از ادارات نتوانستند آن را عملیاتی کنند.
    ادارات لرستان باید ۳۰ درصد مصارف برق را کاهش دهند

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، مهندس امیری سرپرست شرکت توزیع برق لرستان، گفت: برای ادارات کنتورهای قابل کنترل از راه دور نصب کرده ایم و چنانچه اداره‌ای مصرف برق را رعایت نکند به اجبار برق را قطع و پس از یک ساعت با تعهد بالاترین مقام اجرایی آن اداره برق وصل و در صورت تکرار، برق مجدد قطع خواهد شد.

     

    وی ادامه داد: در خارج از ساعات اداری کاهش مصرف برق باید به ۶۰ درصد برسد و این در کل کشور عدد بسیار قابل توجهی در بحث رعایت مصرف خواهد بود.

     

    سرپرست شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد::همچنین چنانچه مشترکین خانگی میزان مصرف خود را به پایین‌تر از الگوی مصرفی در نظر گرفته شده برسانند که ۳۰۰ کیلووات در ماه‌های گرم و ۲۰۰ کیلووات در ماه‌های عادی است به ازای هر کیلوواتی که کاهش می‌دهند برق را از آنان خریداری می‌کنیم.

     

    امیری اظهار کرد: کسانی که مصرف بالایی دارند و چنانچه مصرف هر ماه امسالش نسبت به سال گذشته کمتر باشد به میزان مصرفی را که رعایت کرده هزینه پرداخت می‌شود.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *