×
آخرین اخبار

احداث و تکمیل ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی با پرداخت کمک بلاعوض در شادگان

  • کد نوشته: 6492
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۹
  • 785 بازدید
  • معاون فرماندار شادگان از احداث و تکمیل ۲۰۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد روستایی شهرستان خبر داد .

    احداث و تکمیل ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی با پرداخت کمک بلاعوض در شادگان

    دیدگاه نیوز/ناصرحکیمی– نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در جلسه مسکن روستایی که با حضور مسئولین کمیته امداد امام خمینی ره ، بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد از احداث و تکمیل ۲۰۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد ساکن روستاها خبر داد و گفت : بر اساس تفاهم نامه مبادله شده فیمابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد برکت در سال جاری ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان شادگان احداث و تکمیل می شوند .

    معاون فرماندار شادگان با تأکید بر رعایت کلیه ضوابط و دستورالعمل پرداخت کمک بلاعوض سال ۹۶ اظهار داشت: واحدهای مورد نظر توسط کمیته امداد امام خمینی ( ره ) ، بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شناسایی و ارزیابی شده و عملیات اجرایی به زودی آغاز خواهد شد .

    وی با اشاره به اینکه از ۲۰۰۰ واحد مسکونی مربوط به استان خوزستان ، ۲۰۰ واحد به شهرستان شادگان اختصاص داده شده است اظهار داشت: بیشترین سهمیه در استان خوزستان به این شهرستان تعلق گرفته است .

    آلبوغبیش یادآور شد کمک های بلاعوض مورد نظر از محل بنیاد برکت و بر اساس تبصره ۳ ماده ۶ تفاهم نامه از محل حساب ۱۰۰ امام ( ره ) تأمین می شود .

    معاون فرماندار شادگان بیان داشت جامعه هدف و مشمولین این طرح متقاضیان واحدهای مسکونی فرسوده یا غیر مقاوم ، خانواده های محروم فاقد مسکن و متقاضیانی که از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی استفاده نموده و به دلیل عدم توانایی مالی ، قادر به تکمیل واحد خود نمی باشند را شامل می شود .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *