×
آخرین اخبار

اجرای طرح رویش امید زوج های ناباور در خوزستان

  • کد نوشته: 196942
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۷
  • 53 بازدید
  • مسئول خدمات درمانی بسیجیان استان از فعالیت ۱۰ مرکز درمانی خدمات رسانی در شهرهای اهواز، اندیمشک و ماهشهر خبر داد.

    اجرای طرح رویش امید زوج های ناباور در خوزستان
     

    سرهنگ دوم پاسدار سید امین حسینی شهپیری با اشاره به اینکه مؤسسه خدمات درمانی استان از سال ۱۳۷۵ با دو درمانگاه در منطقه‌ کوت عبدالله و منبع آب شروع به فعالیت کرد، بیان کرد: در راستای روحیه خدمات رسانی به مناطق محروم درمانگاه‌ها بیشتر خدمات مناطق محروم بیشتر و بهتر شده و در حال حاظر ۱۰ مرکز درمانی فعال در شهرهای اهواز، اندیمشک و ماهشهر فعال می‌باشد. 

    وی افزود: خدمات بسیجان به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم می‌باشد، در این راستا خدمات مستقیم از طریق طرح های خدمات رسانی در مراکز درمانی در حال فعالیت با ارائه خدمات متنوع می باشد.

    سرهنگ دوم پاسدار حسینی شهپیری ادامه داد: همچنین خدمات غیر مستقیم در قالب طرح های مختلف از جمله طرح بیمه تامین اجتماعی در قالب بیمه کارگر کارفرما، بیمه تکمیلی در دو طرح بیمه طلایی و نقره ای، بیمه عمر و حوادث و بیمه آتش سوزی خسارت و منازل مسکونی از جمله این خدمات می باشد.

    مسئول خدمات درمانی بسیجیان گفت : بسیجیان با مراجعه به سایت درمان بسیج و ثبت نام کارت بشیر سلامت صادر می شود و با مراجعه به درمانگاه‌ها از تخفیف‌ها قابل ملاحظه‌ای می‌تواند استفاده کنند.

    وی افزود: خدمات درمانی پرستاری در منزل یکی دیگر از برنامه های خدمات درمانی بسیجیان می باشد که اولویت این برنامه خدمت رسانی به خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران می باشد، تماس با شماره ۳۴۰۹ می‌توانند با پرداخت مبلغی اندکی از خدمات درمانی در منزل استفاده کنند.

    سرهنگ دوم پاسدار حسینی خاطرنشان کرد : طرح رویش امید که در سال گذشته به صورت استانی بوده است، امسال با تبدیل به طرح رویش ملی امید زوج های ناباوری در حال اجرا می‌باشد.

    وی افزود: در راستای اجرای این طرح که نیاز به اطلاع رسانی گسترده برای شناسایی زوجین ناباوری که نیاز است اطلاع رسانی بیشتر و کامل تر به ویژه اقشار کم برخوردار و مناطق حاشیه شهر و روستاها جهت شناسایی انجام می باشد.

    مسئول خدمات درمانی بسیجیان استان اضافه کرد: این اطلاع رسانی که از طریق زنجیره های درمانی و خانه بهداشت می باشد، به این شکل است که پس از معرفی زوج های ناباور و تشکیل پرونده تحت پوشش قرار می‌گیرند کد ملی برای هر زوج یک بیمه نامه تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان خدمات می‌تواند در سراسر کشور مراجعه و مورد استفاده قرار دهند، که تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

    وی افزود: در خصوص اربعین در مرزچذابه و شلمچه دو مکعب داریم که در آنها علاوه بر خدمات درمانی که ارائه می‌شود قرار است طرح رویش امید زوجین نیز مورد تبلیغات قرار گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *