×
آخرین اخبار

در اداره پیشکسوتان آموزش و پرورش فارس برگزار میگردد:
آیین تجلیل از نیم قرن خدمات آموزشی استاد امراله یوسفی

  • کد نوشته: 201546
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۷
  • 36 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، از تلاشهای ۵۰ ساله استاد مطرح آموزش و پرورش عشایر و پیشکسوت تعلیم و تربیت فارس تجلیل میشود. در آیینی که روز سه شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور جمعی از مفاخر مطرح شیراز و استادان تعلیم و تربیت در اداره امور پیشکسوتان آموزش و پرورش فارس برگزار میگردد از […]

    آیین تجلیل از نیم قرن خدمات آموزشی استاد امراله یوسفی

    به گزارش دیدگاه نیوز، از تلاشهای ۵۰ ساله استاد مطرح آموزش و پرورش عشایر و پیشکسوت تعلیم و تربیت فارس تجلیل میشود.
    در آیینی که روز سه شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور جمعی از مفاخر مطرح شیراز و استادان تعلیم و تربیت در اداره امور پیشکسوتان آموزش و پرورش فارس برگزار میگردد از خدمات علمی و آموزشی و تلاشهای ارزنده استاد امرالله یوسفی شاگرد نام آشنای مکتب محمد بهمن بیگی که در راه معرفی بنیانگذار کبیر تعلیمات عشایری ایران و باز نویسی خاطرات خود و معلمان دوره های مختلف دانشسرای عشایری از هیچ کوششی دریغ نکرده تقدیر میگردد.
    به گزارش خبرنگار “دیدگاه نیوز” عصر امروز به دعوت منصور غلامی رییس اداره پیشکسوتان آموزش و پرورش استان و باحضور جمعی از فرهیختگان فرهنگی،یکی دیگر از پیشکسوتان تاثیر گذار تعلیم و تربیت معاصر تقدیر میگردد.
    در مراسم یاد شده تعدادی از چهره های فرهنگی استان فارس از جمله آقایان اساتید یونس محمد زاده، فریدون محمدی ده سروی، سید محی الدین حسینی ارسنجانی و دیگران درباره وی سخن خواهند گفت. همچنین گروه سرود دانش آموزی دبستان غیر دولتی گندم از مرودشت به مدیریت سرکار خانم چراغی به اجرای برنامه و سرودی زیبا میپردازند و در نهایت امرالله یوسفی نویسنده و پژوهشگر تعلیم و تربیت معاصر مروری برکارنامه شغلی و بیان خاطرات خود از بهمن بیگی و همچنین معرفی مختصر آثار و تالیفات خود و شرح کوتاهیداز وقایع زندگی هفتاد و دو ساله اش خواهد پرداخت.
    لازم به یاد آوری است وی مولف قریب به بیست عنوان کتاب منتشر شده در زمینه های مختلف و صاحب نظر در عرصه های آموزشی و از پیشکسوتان صدیق تعلیم و تربیت،دانش آموخته مکتب علمی بهمن بیگی و فعال عرصه های ورزشی است.
    امرالله یوسفی متولد چهارم دی ماه ۱۳۳۱، فارغ التحصیل دوره چهاردهم دانشسرای عالی عشایری، شاغل اول مهر ۱۳۵۰ و بازنشسته مهر ۱۳۸۰ و برادر شهید دفاع مقدس میباشد.
    “دیدگاه نیوز”برای این استاد فرهیخته و معلم فرزانه دهه های اخیر فارس بهروزی و سلامتی توام با عمر با عزت را برای وی آرزو دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: سید محی الدین حسینی ارسنجانی
    منبع: دیدگاه نیوز
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *