×
آخرین اخبار

آموزش و پرورش باید اولویت دولت و جامعه باشد

  • کد نوشته: 201827
  • ۱۴۰۳-۰۶-۳۱
  • 1 بازدید
  • سید محسن موسوی زاده، نماینده مردم اهواز در آیین اهداء نوشت افزار به دانش آموزان مناطق محروم استان: خوزستان گفت: آموزش و پرورش باید اولویت دولت و جامعه باشد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سید محسن موسوی زاده، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در آیین تجلیل از دانش آموزان ممتاز مناطق محروم و اهداء بسته های نوشت افزار که توسط موسسه خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش یک مسئله زیر ساختی است و برای ساخت کشوری قدرتمند باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.

    عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید اولویت دولت و مردم باشد، افزود: همه باید پای کار آموزش و پرورش باشند و این مهم در استان ما اهمیتی دوچندان دارد.

    موسوی زاده با عنوان اینکه سالهاست که جایگاه مناسبی در حوزه آموزش و پرورش در سطح کشور نداریم، گفت: انتظار داریم دولت چهاردهم آموزش و پرورش خوزستان را ویژه ببیند.

    وی با تقدیر از فعالیت های خیرخواهانه موسسه خیریه حضرت فاطمه الزهرا (س) ادامه داد: دولت و موسسات خیریه کمک کنند تا هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن نوشت افزار و مسائل این چنینی از تحصیل محروم نماند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *