×
آخرین اخبار

آمادگی مدارس مسجدسلیمان برای بازگشایی در سال تحصیلی جدید

  • کد نوشته: 105157
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۰
  • 216 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ به مناسبت نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و حضوری شدن مدارس در شهرستان مسجدسلیمان به گفتگویی با مسئولین آموزش و پرورش پرداختیم ،تمام کلاس‌های درس در شهرستان مسجدسلیمان در سال تحصیلی جدید حضوری برگزار می‌شود. ایشان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در سه سال تحصیلی گذشته را درگیر […]

    آمادگی مدارس مسجدسلیمان  برای بازگشایی در سال تحصیلی جدید

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ به مناسبت نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی و حضوری شدن مدارس در شهرستان مسجدسلیمان به گفتگویی با مسئولین آموزش و پرورش پرداختیم ،تمام کلاس‌های درس در شهرستان مسجدسلیمان در سال تحصیلی جدید حضوری برگزار می‌شود.

    ایشان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در سه سال تحصیلی گذشته را درگیر کرده است، افزود: فعالیت‌های آموزشی طی آن مدت به شکل غیرحضوری انجام می‌شد هر چند که فرایند تعلیم و تربیت هرگز تعطیل نشد اما تأثیرات خاص خود را به دنبال داشت.

    در این راستا سال تحصیلی جدید همه نیروهای انسانی و نیز فضای فیزیکی، تجهیزات، امکانات آموزشی، مسائل بهداشتی و … در قالب پروژه مهر سازماندهی و ساماندهی شده‌اند.

    در پایان از خانواده‌ها عزیز مسجدسلیمان خواستاریم با حمایت از دانش آموزان آنها را برای آغاز یک سال تحصیلی پرشور آماده کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *