×
آخرین اخبار

آزادی ۱۶۸۰ زندانی بدهکار مالی در لرستان

  • کد نوشته: 125792
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۸
  • 132 بازدید
  • مدیرکل زندان‌های لرستان از آزادی هزار و ۶۸۰ زندانی بدهکار مالی در این استان خبر داد.

    آزادی ۱۶۸۰ زندانی بدهکار مالی در لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ عبدالمجید کشوری در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان بدهکار مالی بروجرد از همراهی و همکاری ستاد دیه، مجموعه همکاران زندان بروجرد و مجموعه دادگستری این شهرستان بابت برگزاری جشن گلریزان تشکر و قدردانی کرد.

    وی در ادامه به آیات و روایات متعدد مربوط به انفاق و کارهای خیر و باقیات صالحات اشاره کرد و افزود: در ایام چند ساله اخیر علیرغم مشکلات سخت و عدیده‌ای که در استان مانند سیل ویرانگر پلدختر،کرونا، خشکسالی و تورم و بیکاری بر سر راه مردم استان بود، خیرین نیک اندیش با کمک‌های بی‌دریغشان موجبات آزادی نزدیک به هزار و ۶۸۰ نفر زندانی بدهکار مالی را طی این دوره مدیریت فراهم کردند.

    مدیرکل زندان‌های لرستان سپس خدمات انجام شده در حیطه اصلاح و تربیت زندانیان و امورات زندانبانی را مطرح کرد و گفت: ما در تجربیات زندانبانی خود به عینه مشاهده کردیم که هر جا در کنار و همراه مردم و جامعه هدف باشیم، آنها با تمام وجود پای کار نظام اسلامی خواهند ماند.

    کشوری، اظهار داشت: آزادی یک فرد از زندان، می‌تواند موجب نجات یک خانوار از گرداب سختی‌ها در تلاطم زندگی بشود و نجات یک یا چند خانوار، یک جامعه را از هجوم حوادث نجات می‌دهد که این اهمیت کار خیرین را نشان می‌دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *