×
آخرین اخبار

آخرین وضعیت ریزش کوه در جاده مسجدسلیمان – ایذه از زبان ایمان صادقی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مسجدسلیمان + فیلم

  • کد نوشته: 53749
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • 2785 بازدید
  • رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسجدسلیمان گفت: جاده مسجد سلیمان - اندیکا حدفاصل منطقه تلبزان - پاگچ گدار بر اثر رانش زمین و ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.
    آخرین وضعیت ریزش کوه در جاده مسجدسلیمان – ایذه از زبان ایمان صادقی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مسجدسلیمان + فیلم

    ایمان صادقی روز چهارشنبه در گفت وگو با دیدگاه نیوز بیان کرد: ظهر روز سه شنبه در کیلومتر ۱۸ جاده مسجدسلیمان – ایذه حدفاصل تلبزان به پاگچ گدار شاهد ریزش گسترده کوه بودیم که به همین دلیل این مسیر مسدود شد.

    وی افزود: با وجود اینکه این جاده توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان احداث شده و به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسجد سلیمان تحویل داده نشده، اما با اعزام ماموران راهداری علایم ایمنی در این جاده نصب شد.

    صادقی با بیان اینکه رانش زمین در این منطقه به طول حدود ۳۰۰ متر رخ داده بیان کرد: با توجه به حجم زیاد ریزش کوه، ستاد بحران در فرمانداری مسجدسلیمان تشکیل شد و مقرر شد تا پلیس راه مسجد سلیمان در اطلاع رسانی انسداد مسیر و همچنین جانمایی علایم هشداردهنده در این مسیر اقدام کند.

    صادقی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا مسیر جایگزین مسجدسلیمان – پاگچ، جاده مسجدسلیمان، پاگچ و پل گدار باشد و هلال احمر نیز در اعزام ماموران زنده یاب، جسدیاب و فلزیاب برای تلفات انسانی احتمالی اقدام لازم را انجام دهند.

    وی در خصوص اعزام ماشین آلات مورد نیاز نیز گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با همکاری اداره راهداری برای اعزام ماشین آلات سنگین مورد نیاز به این جاده اقدام کرده است و فرمانداری مسجدسلیمان پیگیری لازم را برای اعزام تعداد بیشتری از ماشین آلات سنگین از ستاد مدیریت بحران خوزستان به این منطقه داشته است.

    بر اساس همین گزارش مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تیم‌های ارزیابی جمعیت هلال احمر به محل رانش زمین و ریزش کوه در جاده مسجدسلیمان – ایذه اعزام شده‌اند.

    دکتر علی خدادادی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با اعلام رانش زمین به طول ۲۵۰ متر و ریزش کوه در جاده مسجدسلیمان – اندیکا، تیم‌های ارزیابی جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شده‌اند.

    وی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات احتمالی و خسارت ناشی از آن گزارش نشده است.

    وی افزود: با توجه به احتمال تردد خودرو در محل وقوع حادثه، تیم‌های تخصصی امداد و نجات در آوار و همچنین تیم‌های آنست (سگ‌های زنده یاب) این جمعیت در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

    وی گفت: هنوز اطلاعات جدیدی از محل وقوع حادثه دریافت نشده است.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *