×
آخرین اخبار

آخرین وضعیت دستگاه MRI مسجدسلیمان از زبان مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان

  • کد نوشته: 9070
  • ۱۳۹۶-۱۰-۳۰
  • 1871 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– با توجه به سئوالات مکرر مخاطبان و همشهریان عزیز و مسائل پیش آمده در خصوص سرنوشت دستگاه ام آر آی ،دکتر سید احمد موسوی مدیر شبکه بهداشت و درمان طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما آخرین وضعیت را تشریح کرد .   دکتر موسوی در این باره عنوان کرد: از ضروریات […]

    آخرین وضعیت دستگاه MRI مسجدسلیمان از زبان مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان

    دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– با توجه به سئوالات مکرر مخاطبان و همشهریان عزیز و مسائل پیش آمده در خصوص سرنوشت دستگاه ام آر آی ،دکتر سید احمد موسوی مدیر شبکه بهداشت و درمان طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما آخرین وضعیت را تشریح کرد .

     

    دکتر موسوی در این باره عنوان کرد: از ضروریات درمان هر شهرستان وجود دستگاههای تشخیصی منجمله ام آر آی ، سی تی اسکن و … میباشد که با توجه به توافق های قبلی در سال ۱۳۹۴ مقرر بود ام آر آی به شهرستان وارد شود که بنا به دلایل متعدد دستگاه تحویل داده نشد و در پاییز ۱۳۹۵ مشخص گردید که دستگاه به استان دیگر واگذار گردید.

     

    مدیر شبکه و بهداشت و درمان مسجدسلیمان در ادامه افزود: با حمایت و پیگیریهای متعدد آقای مهندس ظاهری نماینده محترم شهرستان دستگاه ام آر آی پیشرفته کنونی؛ بالاخره در تابستان ۱۳۹۶به شهرستان تحویل گردید و به سرعت مراحل نصب با حضور کارشناسان خارجی و ایرانی انجام گرفت .

     

    وی تصریح کرد: پس از آن مشکلات متعددی منجمله محوطه سازی ،تبدیل وضعیت برق دستگاه و تامین سایر تجهیزات ضروری پیش رو قرار گرفت که در این زمینه با حمایت مسئولین استانی و شهرستانی علی الخصوص شخص نماینده محترم شهر و رئیس محترم نفت و اداره توزیع برق کلیه مشکلات مرتفع گردید و به حول و قوه الهی دستگاه MRI مسجدسلیمان در دهه مبارک فجر امسال آماده افتتاح و پذیرش بیمار میباشد و تاریخ قطعی افتتاح در دهه مبارک فجر از طریق مراجع رسمی به اطلاع عموم همشهریان رسانیده خواهد شد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *