×
آخرین اخبار

آخرین وضعیت بازار سکه و ارز؛ طلای گرمی به مرز ۲۰۰ هزار تومان رسید

  • کد نوشته: 11504
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۵
  • 921 بازدید
  • دیدگاه نیوز / معاملات بازار آزاد این هفته درحالی آغاز شد که در هیاهوی فیلترینگ تلگرام و در سکوت خبری قیمت سکه از مرز دو میلیون تومان گذشت. همچنین خبرهای از بازار دلالان دلار حاکی از خرید فروش این ارز به قیمت ۶۳۰۰ تومان حاکیست. به گزارش مرکز اطلاع رسانی سکه و ارز تهران، امروز […]

    آخرین وضعیت بازار سکه و ارز؛ طلای گرمی به مرز ۲۰۰ هزار تومان رسید

    دیدگاه نیوز / معاملات بازار آزاد این هفته درحالی آغاز شد که در هیاهوی فیلترینگ تلگرام و در سکوت خبری قیمت سکه از مرز دو میلیون تومان گذشت. همچنین خبرهای از بازار دلالان دلار حاکی از خرید فروش این ارز به قیمت ۶۳۰۰ تومان حاکیست.

    به گزارش مرکز اطلاع رسانی سکه و ارز تهران، امروز بازار درحالی فعالیت خود در هفته جدید را آغاز نمود که تابلوی صرافی‌ها در اقدامی عجیب و با جهشی ۱۰۰ هزار تومانی، رقم ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان را برای سکه طرح امامی نشان داد.
    همچنین آخرین قیمت معامله دلار در بازار دلالان ۶۳۰۰ اعلام شد که حاکی از سرایت موج افزایش قیمت‌ها در تمام بازار آزاد سکه و ارز دارد.

    اخبار لحظه به لحظه از سکه و ارز:

    ۱۷:۱۸/ سکه همچنان بالا می‌رود؛ طرح قدیم هم از مرز ۲ میلیون تومان گذشت
    مرکز اطلاع رسانی سکه و ارز / سکه امامی در ادامه روند افزایش خود به ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید، همچنین سکه بهار آزادی هم از کورس رقابت عقب نماند و به ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید. نیم سکه هم ۱ میلیون و ۴۲ هزار تومان و ربع سکه ۶۱۴ هزار تومان داد و ستد شد. طلای ۱۸ عیار گرمی هم با نزدیک شدن به مرز ۲۰۰ هزار تومان، به مبلغ ۱۹۶ هزار و ۸۱۳ تومان معامله شد.

    ۱۵:۵۰/ سکه به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید
    مرکز اطلاع رسانی سکه و ارز / قیمت سکه امامی به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید، همچنین قیمت سکه بهار آزادی با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱ میلیون و ۹۷۸ هزار تومان رسید. نیم سکه نیز ۱ میلیون و ۳۰ هزار تومان و ربع سکه ۶۱۴ هزار تومان داد و ستد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *