×
آخرین اخبار

آخرین خبرها از گسترش فاجعه‌بار سیلاب‌ در کشور؛ شمار جان‌باختگان به ۱۷ نفر رسید

  • کد نوشته: 14914
  • ۱۳۹۸-۰۱-۰۵
  • 907 بازدید
  • دیدگاه نیوز / به علت بارندگی های فراوان نقاط زیادی از کشور دچار سیلاب شدند و نقاط زیادی نیز اخطار سیلاب را دریافت کرده اند. متاسفانه در این میان فقط در حادثه ورود سیل به شیراز ۱۷ هموطنمان را از دست دادیم. از سوی دیگر آب و هوای ۲۵ استان همچنان در حال بارندگی است. ۱۷:۴۷وزیر […]

    آخرین خبرها از گسترش فاجعه‌بار سیلاب‌ در کشور؛ شمار جان‌باختگان به ۱۷ نفر رسید

    دیدگاه نیوز / به علت بارندگی های فراوان نقاط زیادی از کشور دچار سیلاب شدند و نقاط زیادی نیز اخطار سیلاب را دریافت کرده اند. متاسفانه در این میان فقط در حادثه ورود سیل به شیراز ۱۷ هموطنمان را از دست دادیم. از سوی دیگر آب و هوای ۲۵ استان همچنان در حال بارندگی است.

    ۱۷:۴۷وزیر اطلاعات به دستور رئیس جمهور عازم شیراز شد
    مهر/ وزیر اطلاعات به دستور رئیس جمهور برای سرکشی، نظارت و بررسی ابعاد خسارات ناشی از سیل در استان فارس عازم شیراز شد.

    ۱۷:۳۶شمار قربانیان سیل شیراز به ۱۷نفر رسید
    برنا/ سرپرست اورژانس کشور گفت: تاکنون ۱۷ کشته و ۶۸ نفر مصدوم در سیل شیراز گزارش شده است.

    ۱۷:۲۹شهردار شیراز نیست!
    مهر/ دادستان عمومی و انقلاب شیراز با حضور در منطقه دروازه قرآن از متولیان توضیح خواست اما شهردار شیراز نیست.

    ۱۷:۱۸تشکیل ستاد بحران در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشور برای فعال نگه داشتن فرودگاه‌ها
    ایلنا، حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، از تشکیل ستاد بحران در این شرکت برای مقابله با بحران ناشی از سیلاب خبر داد و گفت: از آسیب به فرودگاه‌های گرگان و خرم‌آباد جلوگیری شده و این فرودگاه‌ها عملیاتی هستند و تلاش میشود که فرودگاه‌های مناطق بحرانی همواره فعال بمانند.

    ۱۷:۱۱ جلسه ستاد مدیریت بحران به ریاست جهانگیری
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت جلسه ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.

    ۱۶:۵۱ احتمال آسیب به برخی سدهای فرسوده استان مرکزی
    مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه عمر مفید برخی سدهای استان مرکزی تمام شده، احتمال شکستگی این سدها در صورت مواجه شدن با بارش های سنگین وجود دارد.

    ۱۶:۳۰ ورود نفربرهای ضد آب ارتش برای امداد رسانی به روستاهای آق قلا
    امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام خبر فوق افزود: نفربرهای دوزیست آبی-خاکی نیروی زمینی به منظور امداد رسانی و جابجایی نفرات، در جاهایی که ارتفاع آب بالاست، وارد شهر آق قلا شدند.
    وی افزود: این نفربرها قادرند هم در خشکی و هم در آب تردد کرده و نسبت به جابه جایی نفرات اقدام کنند.

    ۱۶:۱۵سه مسیر سیلابی جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد
    ایرنا، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیر ارتباطی دلگان – ایرانشهر، دلگان – زهکلوت و ایرانشهر – مهرستان که از روز گذشته بر اثر سیلاب بسته شده بود امروز/دوشنبه/ بازگشایی شد.

    ۱۶:۰۸ هشدار سازمان هواشناسی برای امروز و ۶ و ۷ شهریور
    سه شنبه ۵ فروردین ۹۸
    رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید و وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها و بارش برف و لغزندگی جاده های کوهستانی در استان‌های خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه، کردستان ، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، غرب یزد و جنوب قم ؛
    بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و لغزندگی در جاده های کوهستانی و برفگیر استانهای مرکزی، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل و ارتفاعات البرز در استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان؛
    بارش باران با احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و بارش برف و لغزندگی در جاده های کوهستانی استانهای گیلان، مازندران و گلستان.
    چهارشنبه ۶ فروردین ۹۸
    طبق پیش بینی سازمان هواشناسی برای روز سه‌شنبه فردا ۶ فروردین بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها در استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس و اصفهان و رگبار و رعدوبرق و وزش بادشدید با احتمال سیلابی شدن مسیلها در غرب استان یزد، غرب کرمان، قم، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، قزوین، البرز و شرق تهران. همچنین بارش برف و باران در ارتفاعات و جاده های کوهستانی زاگرس و البرز پیش‌بینی کرده است.
    از سوی دیگر
    چهارشنبه ۷ فروردین ۹۸
    در اخطاریه سازمان هواشناسی، برای روز چهارشنبه هفتم فروردین بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها در استان‌های خراسان شمالی، غرب هرمزگان و جزایر خلیج فارس گزارش شده است.

    ۱۵:۴۱ خسارات زیرساختی سیل به استان لرستان
    سید موسی خادمی در ارتباط زنده با خبر ساعت ۱۴ شبکه اول سیما گفت: خوشبختانه اوضاع در بیشتر مناطق استان تحت کنترل است.
    وی افزود: متاسفانه سیل به جاده‌ها، شبکه برق و شبکه آب استان بویژه در شهرستان پل دختر خسارت‌هایی وارد کرده است.
    خادمی افزود: در مجموع دستگاه‌های مسئول امداد و نجات در استان به صورت کامل آمادگی لازم را برای مقابله با سیل دارند.
    استاندار لرستان گفت: اطلاع رسانی کافی از روز‌های گذشته صورت گرفته است و از اهالی خواسته شده تا منازل اطراف رودخانه‌ها را ترک کنند و به مسافران نیز هشدار داده شده که در اطراف رودخانه‌ها اسکان نیابند.
    وی افزود: بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در لرستان با حجم و شدت زیاد بوده که در شهرستان پل دختر به سبب عبور بیشتر روان آب‌های استان از رود کشکان در مجاورت این شهر در شرایط خاص بوده است.
    استاندار لرستان با بیان اینکه دبی آب رودخانه کشکان ۲۷۰۰ متر مکعب بر ثانیه است گفت:: این آب امکان ایجاد خطرات زیادی را در پی دارد.
    خادمی افزود: جاده اصلی پل دختر به خرم آباد به سبب مجاورت با این رودخانه و طغیان آب از دیواره‌های محافظ آن در چند نقطه قطع شده است و در مناطقی که با منازل مجاورت داشته موجب آب گرفتگی منازل شده است.
    استاندار لرستان با بیان اینکه اوضاع تحت کنترل است گفت:: امیدواریم با قطع بارندگی‌ها از شدت روان آب‌های استان نیز کاسته شود.

    ۱۵:۳۵ ۲۵ استان کشور درگیر سامانه بارشی
    نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مصاحبه با خبر ۱۴ شبکه یک سیما گفت: سامانه بارشی که دیشب وارد کشور شد نزدیک به ۲۵ استان کشور درگیر این سامانه شدند.
    وی افزود: قبل از ورود این سامانه بارشی هشدار‌ها داده شده بود.
    رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: همه مرخصی‌ها و ماموریت‌ها لغو شده است.
    وی گفت: مردم به هشدارها، اطلاعیه ها توجه کنند.

    ۱۵:۳۱ کشته های سیلاب شیراز به ۱۱ نفر رسید
    رئیس اورژانس کشور از جان باختن ۱۰ نفر در سیلاب شیراز و مصدومیت ۱۵ نفر دیگر خبر داد. از سوی دیگر به گزارش میزان کشته های سیلاب در دروازه قرآن به ۱۱ نفر ر سید.

    ۱۴:۵۱ انتظار برای بارش‌های شدید در خراسان شمالی؛ مدیران استان ممنوع‌الخروج شدند
    تسنیم، بنابر اعلام هواشناسی سامانه بارشی دوروزه در حال ورود به خراسان شمالی می‌باشد که پیش‌بینی می‌شود در اغلب نقاط استان باعث بروز سیل شود.

    ۱۴:۴۵ ایران، پر باران‌ترین کشور آسیا و اروپا در دو هفته آینده
    طبق بررسی نقشه های هواشناسی، کشور عزیزمان ایران، بعنوان پر باران‌ترین کشور در آسیا و اروپا برای ۱۶ روز آینده معرفی شده است.

    ۱۴:۱۸ شکسته شدن سیل‌بندهای اروند؛ سیل به روستاهای اروندکنار زد
    انتخاب، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از شکسته شدن سیل‌بندهای روستاهای اروندکنار و وقوع سیل در این روستاها خبر داد و گفت: ارزیابی مناطق آسیب‌دیده در حال انجام است.

    ۱۴:۱۱ هشدار وقوع سیلاب و وزش بسیار شدید باد در خراسان شمالی
    هواشناسی خراسان شمالی در اطلاعیه شماره ۲ از احتمال وقوع سیلاب و وزش بسیار شدید باد در مناطق مختلف خراسان شمالی امروز تا چهارشنبه خبر داد.
    بر اساس اطلاعیه شماره ۲ و هشدار هواشناسی خراسان شمالی از امشب (دوشنبه) شدت بارش‌ها از جنوب غرب به شمال شرق استان در محدوده (اسفراین، جاجرم، سنخواست، راز و جرگلان، مانه و سملقان و شیروان خواهد بود.
    فردا سه شنبه هم اوج ناپایداری‌ها در جنوب شرق و شرق استان در محدوده (اسفراین، شیروان و فاروج) خواهد بود و در این مناطق احتمال جاری شدن سیلاب وجود دارد.
    در روز چهارشنبه هم وزش باد شدید و بسیار شدید در شرق و جنوب استان پیش بینی شده.
    از مسافران خواسته شده در مسیل‌ها توقف نکنند و از مسافرت‌های غیر ضرور بپرهیزند.

    ۱۳:۲۱ هشدار مدیریت بحران در خصوص سیلابی شدن
    مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان نسبت به حضور در ارتفاعات و اسکان در مکان‌های سیلابی هشدار داد.
    همچنین در اطلاعیه‌ای اعلام شده است: باتوجه به احتمال سرریزی سد کینه ورس و باز نمودن دریچه‌های سد احتمال وقوع سیل در رودخانه کینه ورس و ابهررود وجود دارد از کلیه هموطنان بخصوص شهروندان محترم ابهر وخرمدره وروستا‌های اطراف درخواست میگردد از رودخانه فاصله گرفته و در حریم آن‌ها تردد نفرمایند.

    ۱۳:۰۲ قطع برق شهر پلدختر بر اثر بارش شدید باران و رعد و برق
    فرماندار شهرستان پلدختر افزود: شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه کشکان و نیز افزایش سرعت وزش باد و رعد و برق باعث شده تا برق شهر پلدختر و آب شرب شهر معمولان به طور کامل قطع شود.سیل خط انتقال آب شرب شهر معمولان را هم به صورت کامل برده است.
    دستیاری افزود: استمرار بارش‌ها اوضاع را در شهرستان پلدختر بحرانی کرده و به علت ریزش دیواره ساحلی در سیل گذشته احتمال ورود آب رودخانه کشکان به منازل مسکونی وجود دارد.

    ۱۴:۱۰ سیل به سرپل‌ذهاب رسید
    مشرق، سیل به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب کرمانشاه رسید.

    ۱۳:۲۲ هشدار احتمال وقوع سیل در تهران
    تسنیم، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه های استان در روزهای پیش رو هشدار داد.

    ۱۲:۵۹ بسته شدن ورودی‌های شمال شیراز
    به علت بارش باران و جاری شدن سیل ورودی‌های شمال شیراز و دروازه قرآن مسدود شد.

    ۱۲:۵۵ ۱۶ روستای شهرستان کوهرنگ در معرض خطر سیل
    ۱۶ روستای شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختیاری در معرض خطر سیل قرار دارد.
    فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه به ساکنان ۱۶ روستای در معرض خطر سیل در شهرستان کوهرنگ هشدار‌های لازم داده شده است، گفت: در حال حاضر راه ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی، ۱۵ روستای بخش بازفت و دو روستای بخش دو آب صمصامی به‌علت بارش باران بسته شده است.
    آقای زمانپور افزود: با هدف جلوگیری از تجمع زیاد آب و جاری شدن سیل دریچه‌های سد نصیر آباد شهرستان کوهرنگ عصر دیروز باز شد.
    وی گفت: تردد از مسیر گردنه‌های چری و شاه‌منصوری نیز به‌علت احتمال ریزش بهمن و جلوگیری از خطرات احتمالی مسدود شده است.
    زمانپور با بیان اینکه میزان بارش در شهرستان کوهرنگ ۶۵ میلی‌متر گزارش شده است گفت: ارتفاع برف در شهر چلگرد ۹۵ سانتی‌متر است.

    ۱۲:۵۴ بارش مداوم تگرگ در دالاهو از دو ساعت گذشته تاکنون
    فرماندار دالاهو اعلام کرد: از دو ساعت پیش تاکنون بارش تگرگ در دالاهو آغاز شده و تاکنون ۱۰ سانتی متر تگرگ در شهر بر زمین نشسته است.
    حیدری فرماندار دالاهو اعلام کرد: بر اثر بارش‌های سیل آسای باران و تگرگ در دالاهو که ازبارش مداوم تگرگ در دالاهو از دو ساعت گذشته تاکنون شب گذشته آغاز شده امروز بیش از ده سانتی مترتگرگ در این شهر برزمین نشست وموجب آب گرفتگی معابرشهر شد.
    حیدری افزود: با تشکیل ستاد بحران در شهر ستان، اعضای ستاد بحران به ویژه آتش نشانی و هلال احمر شهر ستان در آماده باش کامل هستند.

    ۱۲:۴۲ تداوم وزش باد شدید و رگبار باران در خراسان جنوبی
    وزش باد شدید و رگبار باران تا ظهر چهارشنبه در خراسان جنوبی ادامه دارد.
    کارشناس هواشناسی استان گفت: با توجه به تقویت و گسترش تداوم وزش باد شدید و رگبار باران در خراسان جنوبی ناپایداری‌های جوی از امروز تا روز چهارشنبه ۷ فروردین، به تناوب وزش باد شدید (روز سه شنبه شدید تا خیلی شدید)، گرد و خاک، در برخی نقاط کاهش دید افقی و رگبار باران همراه با رعد و برق (در نقاط مستعد، بارش تگرگ و در گردنه‌ها و نقاط کوهستانی تشکیل مه) پیش بینی می‌شود.
    خانم لطفی افزود: اوج فعالیت بارشی این سامانه از اواخر وقت امشب تا ظهر روز چهارشنبه ۷ فروردین خواهد بود که با توجه به ماهیت رگباری و شدت بارش ها، وقوع رواناب و جاری شدن سیل به ویژه در شمال غرب استان (بخش‌هایی از شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان) پیش بینی می‌شود.
    همچنین دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده روند افزایشی دارد.

    ۱۲:۳۱ آمادگی کامل دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی
    فرماندار بهمئی از آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان برای مقابله با سیل احتمالی خبر داد.
    فرماندار بهمئی با اشاره به هشدار‌های سازمان آمادگی کامل دستگاه‌ها برای مقابله با بحران احتمالی هواشناسی در چند روز اخیر گفت: در اولین فرصت ستاد بحران در شهرستان تشکیل و دستورات لازم برای آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان صادر شده است.
    سنایی افزود: محل اسکان اضطراری برای آسیب دیدگان احتمالی در شهرستان مشخص شده است:
    وی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده در مناطق گردشگری نیز تمهیدات لازم جهت خدمات رسانی اندیشیده شده است.
    سنایی افزود: هموطنانمان تا اعلام پایداری هوا از منابع رسمی از سفر‌های غیر ضروری جدا پرهیز نمایند و تحت هر شرایطی از ورود به مناطقی همچون مسیر رودخانه‌ها و مناطق آسیب پذیر خودداری کنند.

    ۱۱:۴۹ پر آب شدن رودخانه گاماسیاب نهاوند
    بارش باران در نهاوند موجب بالا آمدن رودخانه گاماسیاب شده است.
    تا این ساعت فقط بالا آمدن رودخانه گاماسیاب نهاوند که از کنار روستای فیازمان می‌گذرد و همچنین بازگشایی مسیل کانال داخل شهر گیان برای تسهیل درعبور آب باران گزارش شده است.
    ستاد مدیریت بحران نهاوند دیشب و امروز صبح ۲ بار تشکیل جلسه داده است.
    ۳ دستگاه بیل مکانیکی در فیروزان، برزول و گیان آماده خدمات رسانی است.
    آموزش و پرورش نهاوند تمامی سالن‌های ورزشی مدارس را گرم نگه داشته است تا در شرایط اضطرار اقدام به اسکان سیل زدگان کند.
    در روستای لیلان آب ناشی از بارش در سطح خیابان اصلی جاری شده است.

    ۱۲:۳۶ تداوم بارش باران در قم و احتمال سیلاب
    هواشناسی استان با اشاره به تداوم بارش‌ها و شدت آن در بعداظهر امروز از احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها خبرداد و از شهروندان و مسافران نوروزی خواسته شده است از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها پرهیز کنند.
    بارش باران در مناطق مختلف استان قم از دیشب به طور مداوم ادامه دارد وبر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در بعداظهر بر شدت آن افزوده می‌شود.
    از بعداظهر امروز و سه روز آینده احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رود‌ها و مسیل‌ها و رودخانه وجود دارد.
    اداره کل هواشناسی در اطلاعیه‌ای ضمن هشدار نسبت به آمادگی همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای انجام اقدامات و تمهیدات لازم از شهروندان و مسافران نوروزی خواسته شده است از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها پرهیز کنند. ادا بارش باران در مناطق مختلف استان قم از دیشب به طور مداوم ادامه دارد و در بعداظهر بر شدت آن افزوده می‌شود.
    میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه شکوهیه قم ۱۷ میلیمتر ثبت شده است.
    مسیر عبور و مرور بستر رودخانه قمرود با هدف جلوگیری از خطر‌های احتمالی تا اطلاع ثانوی از سوی مدیریت بحران استان بسته شد.
    در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران با حضور استاندار نیز، مدیران دستگاه‌های امدادی و خدماتی آخرین فعالیت‌های خود را برای کنترل حوادث ناشی از سیل تبیین کردند.
    استاندار در این جلسه از آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر دادو گفت::همه مسئولین باید در این شرایط با لغو مرخصی در پست‌های خود به صورت شبانه روزی حاضر باشند.
    بهرام سرمست با اشاره به تجربه‌های بارندگی شدید سال‌های اخیر از مسئولین خواست با رفع نقاط ضعف، خدمات خود را به شهروندان افزایش دهند
    وی از آمادگی دستگاه‌های استان در این شرایط بارندگی قدردانی کرد و گفت: بازدید‌های صورت گرفته ازدستگاه‌های مختلف در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که آمادگی‌ها برای حوادث پیش بینی نشده وجود دارد، اما نباید به این بسنده کرد و باید با تمرین و آموزش این آمادگی‌ها تقویت شود.
    استاندار از تشکیل گروه ویژه‌ای برای رصد و ارزیابی مدیران در ایام نوروز خبر داد و افزود: فعالیت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در نوروز و به ویژه در شرایط بحرانی به صورت دقیق بررسی و از مدیران پرتلاش تجلیل و قدردانی خواهد شد
    بهرام سرمست همچنین از صداوسیما خواست اخبار و رویداد‌های مرتبط با شرایط فعلی یا بارندگی‌ها را از مسئولین مربوطه دریافت و اطلاع رسانی کنند.

    ۱۱:۳۶ تخلیه روستا‌های «سیف آباد» و «خان» در شهرستان کوهرنگ
    با ادامه فعالیت موج بارشی روستای سیف آباد و خان کوهرنگ تخلیه و ساکنان این روستا‌ها به مناطق امن هدایت شدند.
    بخشدار دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ گفت: در پی بارش‌هایی که از شب گذشته در شهرستان کوهرنگ آغاز شده است و به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار طبیعی، تعدادی از ساکنان روستا‌های «سیف آباد» و «خان» دهستان دوآب صمصامی که در مسیر رودخانه قرار داشتند، به مناطق امن منتقل شدند.
    ابراهیم نجفی افزود: بیش از ۶۰ نفر از جمعیت مناطق روستایی از بامداد امروز به همراه بیش از ۸۰۰ راس دام سبک که در مسیر رودخانه و خطر آبگرفتگی قرار داشتند به مناطق امن هدایت شدند.
    بگفته وی، باران بهاری دیشب باعث اختلال در تردد مسیر عشایر کوچرو در گردنه «شاه منصوری» حد فاصل شهرستان کوهرنگ به استان خوزستان شد.
    وی، از ریزش سنگ از کوه در راه روستای ‘خان’ و ‘باغ علی’ در اثر بارش باران و ذوب شدن برف انباشته شده در ارتفاعات خبر داد و گفت: راهداران در کمترین زمان ممکن برای پاکسازی محور ارتباطی وارد عمل شدند.
    نجفی به عشایر کوچرو توصیه کرد: زمان تقویم کوچ را رعایت کنند، زیرا زمان کوچ به مناطق ییلاقی تا نیمه اردیبهشت ماه است.
    بخشدار دوآب صمصامی گفت: در فصل بهار طغیان رودخانه‌های محلی دور از انتظار نیست.
    مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری نیز با هشدار وقوع سیل در این استان برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه، گفت: بارش شدید باران به همراه ذوب برف‌های موجود احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه را دوچندان کرده است.
    بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ در فاصله ۱۸۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *