×
آخرین اخبار

آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست!

  • کد نوشته: 165154
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۷
  • 134 بازدید
  • یک سخنران مذهبی کشور گفت: آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست، آبروی هیأت را هم یک فرد هیأتی بهتر می‌برد تا فرد شراب‌خوری که هیچ کاری به هیأت و مسجد ندارد.

    مهدی دانشمند در مراسم عزاداری شب رحلت حضرت موسی مبرقع(ع) که شب گذشته ۱۵ آبان‌ماه با حضور مردم در این آستان مقدس برگزار شد، گفت: اگر نتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم دچار انحراف و گمراهی می‌شویم و در دنیا و آخرت خسران خواهیم دید.

    دانشمند تصریح کرد: افرادی که شاید امروز هم مسئول نباشند مسئول گرفتاری مردم هستند، افرادی که رأی آوردند و درگیر سیاسی بازی شدند، به آرای مردم خیانت کردند و به جای اینکه مشکلات مردم را حل کنند به مشکلات مردم اضافه کردند و این نشان می‌دهد بسیاری از مشکلات ما به داخل برمی‌گردد.

    وی با تاکید بر اینکه اهل‌بیت(ع) هم از خودی‌ها ضربه‌های سنگینی خوردند، بیان کرد: آبروی روحانیت را برخی روحانیون از بین می‌برند تا یک فرد مست، آبروی هیأت را هم یک فرد هیأتی بهتر می‌برد تا فرد شراب‌خوری که هیچ کاری به هیأت و مسجد ندارد.

    وی با تاکید بر اینکه ظاهر همه افراد همانند باطن آنان نیست، مطرح کرد: دین‌داری به عمامه، ریش و نماز نیست و اگر عقل به چشم باشد ما بی‌دین خواهیم شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل