×
آخرین اخبار

آبرسانی به ۲۳۳ روستای محروم و کم برخوردار استان آذربایجان شرقی ره آورد سفر ریاست محترم جمهوری

  • کد نوشته: 146840
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۹
  • 87 بازدید
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: سفر رئیس جمهور به استان یک فرصت طلایی بود که پروژه های مهم شرکت با تخصیص بودجه مورد نیاز به ثمر برسد و عقب‌ماندگی سال‌های گذشته جبران شود.

    آبرسانی به ۲۳۳ روستای محروم و کم برخوردار استان آذربایجان شرقی ره آورد سفر ریاست محترم جمهوری

    به گزارش دیدگاه نیوز، در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۵ پروژه در حوزه آب و فاضلاب مطرح و بودجه های مورد نظر تصویب شد.

    وی ادامه داد: این پروژه ها شامل تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر اختصاص بودجه بابت تامین آب اضطراری شهر تبریز برای حفر، تجهیز و خطوط انتقال و تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی و تسریع در بررسی و صدور مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای ایجاد تاسیسات فاضالب شهرهای سهند، کلیبر، ورزقان،هادیشهر و بناب بود.
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تاکید کرد: با توجه به اعتبارات  اختصاص یافته از سفر اول رئیس جمهور به استان پروژه ها با پیشرفت خوبی در حال انجام و تعدادی نیز به اتمام رسیده که از جمله می توان به افتتاح طرح تقویت شبکه آب شهر جدید سهند با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان اشاره کرد.
    محمد خانی تشریح کرد: از پنج پروژه مصوب دور اول سفر رییس جمهوری به استان چهار پروژه اجرایی و یک پروژه نیز در حد مجوز و گشایش ردیف اعتباری است.
    وی با اشاره به اینکه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان نیز ۶ طرح مطرح و به تصویب رسید افزود: این طرح ها شامل تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرهای اسکو و خسروشاه، ملکان، سردرود و هریس، تامین آب اضطراری تبریز و آبرسانی به ۲۳۳ روستای محروم و کم برخوردار مورد مصوب سفر می باشد.
    لازم به ذکر است جهانبخش سلمانیان معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته پشتیبانی سفر دور دوم ریاست جمهوری به خاطر زحمات و تلاش صادقانه مهندس خانی مدیرعامل شرکت آبفا استان جهت پیشبرد طرح های آبفا استان با اعطای لوح تقدیری تشکر و قدرانی کرد.

    متن لوح تقدیر بدین  شرح است:
    جناب آقای محمد خانی
    مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان
    سلام علیکم
    حمد و سپاس خداوند متعال را دومین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی به آذربایجان شرقی با شکوه و شایستگی هرچه تمام برگزار شد. بی تردید این سفر حائز برکات ارزشمندی برای استان خواهد شد.
    بدین وسیله از تلاش و زحمات صادقانه جنابعالی در جریان سفر رئیس جمهور محترم به استان قدردانی و تشکر می نمایم.
    امید است در سایه الطاف ایزد منان و در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری مقام عظمای ولایت موفق و موید باشید.
    جهانبخش سلمانیان
    معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کمیته پشتیبانی سفر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *