×
آخرین اخبار

در ۱۹ ماده و ۱۰ تبصره؛
آئین نامه مطالعات و پژوهش شهرداری تبریز تدوین شد

  • کد نوشته: 61716
  • ۱۴۰۰-۰۳-۰۸
  • 446 بازدید
  • رییس گروه پژوهش و مطالعات شهرداری تبریز از تدوین آئین نامه مطالعات و پژوهش شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این آیین نامه در ۱۹ ماده و ۱۰ تبصره جهت بهره برداری به کلیه واحدهای شهرداری ابلاغ شده است.
    آئین نامه مطالعات و پژوهش شهرداری تبریز تدوین شد
    به گزارش دیدگاه نیوز ، دارا باقری افزود: آئین نامه مطالعات و پژوهش شهرداری در مورخه ۲۶ اردیبهشت۱۴۰۰توسط گروه مطالعات و پژوهش شهرداری تبریز تدوین و پس از تائید معاون محترم برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی  به تصویب شهردار محترم کلانشهر تبریز رسید.

    وی هدف از تصویب این آیین نامه را تحقق اهداف برنامه های استراتژیک و بالادستی، دستیابی به مدیریت دانش و بهره گیری از توان مراکز  علمی- تحقیقاتی و ایجاد وحدت رویه در امر مطالعات  و پژوهش شهرداری تبریز دانست.

    باقری عنوان کرد: اهمیت و پیچیدگی مسایل شهری با توجه به افزایش جمعیت و نیازهای آنان با درنظر گرفتن موضوعات مرتبط با توسعه همه جانبه و پایدار شهری،  لزوم  بررسی و حل اساسی مشکلات شهری را دو چندان کرده است.

    وی همچنین تصریح کرد: بهره گیری از یافته های علمی- پژوهشی روزآمد،  پویا و کارآمد به عنوان راهبردی اساسی در برنامه های کلان کشور و شهرداری کلانشهر تبریز نمود یافته است

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *