×
آخرین اخبار

۲ طلا و ۲ نقره ایران در روز نخست قایقرانی قهرمانی آسیا

  • کد نوشته: 127337
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۶
  • 95 بازدید
  • ایران مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا و پاراکانو را با کسب دو مدال طلا و دو نقره آغاز کرد.

    مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا از صبح امروز در سمرقند ازبکستان آغاز شد. ملی‌پوشان ایران در دو رقابت مقدماتی و یک فینال به مصاف حریفان رفتند که صاحب یک مدال طلا و دو نقره شدند. الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک دو نفره و شهلا بهروزی راد در پاراکانو طلایی های ایران بودند و ترنم اکبرزاده و مائده شورگشتی به مدال نقره رسیدند.

    سایر قایقران های ایران نیز در روزهای آینده به رقابت می‌پردازند.

    نتایج روز نخست نمایندگان ایران به ترتیب زیر است:

    فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر زنان: الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، هند، قزاقستان، تایلند و ازبکستان با زمان ۱:۴۸.۴۸۵ دقیقه بر سکوی آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان تایلند و ازبکستان دوم و سوم شدند.

    پاراکانو: شهلا بهروزی‌راد در KL۳ ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از قزاقستان، دو حریف از هند و ازبکستان با زمان ۲:۲۲.۴۵۸ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان دوم و سوم شدند.

     فینال کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر جوانان: ترنم اکبرزاده در رقابت با حریفانی از هند، ازبکستان، قرقیزستان، تایلند و قزاقستان پس از قایقران ازبکستان با زمان چهار دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۱۶۵ صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.

     فینال کانوی یک‌نفره ۵۰۰ متر زنان: مائده شورگشتی در در رقابت با حریفانی از قزاقستان، هند، تاجیکستان، تایلند و ازبکستان با زمان ۲:۲۰۷۵۶ دقیقه پس از نماینده کشور میزبان دوم شد و مدال نقره کسب کرد. در این رقابت نماینده تایلند سوم شد.

    کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال: عباس حسینی در رقابت با حریفانی از قرقیزستان، قزاقستان، هند و هنگ‌کنگ با زمان سه دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۶۲۹ صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و مستقیما به فینال راه یافت.

    کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر جوانان: داریوش محمدی و علیرضا خمسه با رقبایی از قزاقستان، چین تایپه، تایلند و هنگ‌کنگ با زمان سه دقیقه و ۳۵ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفتند و به فینال صعود کردند.

    کایاک یک نفره ۵۰۰ متر مردان: عباس حسینی در مقدماتی در رقابت با حریفانی از قرقیزستان، قزاقستان، هنگ‌کنگ، چین تایپه و تایلند با زمان ۱:۴۹.۹۷۴ دقیقه در جایگاه چهارم قرار گرفت و راهی نیمه نهایی شد.

    پاراکانو: مسعود قیصری در گروه دوم KL۳ مردان با زمان ۲:۰۶.۵۲۱ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و مستقیما به فینال راه پیدا کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل