×
آخرین اخبار

گرامی داشت روز جهانی معلولان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 45280
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۲
  • 604 بازدید
  • به مناسبت روز جهانی معلولان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در ادارات مختلف این شرکت ، ضمن دیدار با پرسنل معلول این شرکت ، این مناسبت را به آنها تبریک گفت .
    گرامی داشت روز جهانی معلولان در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، مهندس قباد ناصری در ابتدا با حضور در اداره تدارکات و امور کالا فرا رسیدن این مناسبت را به آقای بهرام طاهری از پرسنل رسمی این شرکت تبریک گفت و ضمن تقدیر از زحمات وی برای ایشان ، تندرستی و شفا را از درگاه خداوند رحمان آرزو کرد .
    وی سپس با حضور در اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن این مناسبت را به خانم پوران احمدی از همکاران ارکان ثالث این اداره تبریک گفت و از خدمات ایشان تجلیل بعمل آورد.
    مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه با حضور در چاپخانه دبیرخانه این شرکت با محسن عالی محمدی از کارکنان ارکان ثالث این قسمت دیدار و ضمن تبریک این روز ، از زحمات و خدمات وی تقدیر و تشکر کرد.
    ایشان در این بازدیدها طی سخنانی ، معلولیت را یک محدودیت ندانست و گفت : شما همکاران زحمت کشم علیرغم معلولیت و مشکلات جسمی با اراده ای قوی و عزمی راسخ همراه با سخت کوشی و جدیت به وظایفتان عمل کرده اید و همگام با سایر همکاران در مسیر رسیدن به موفقیت ، اقدامات موثری انجام داده اید به گونه ای که این معلولیت ها هیچگاه باعث وقفه در کار شرکت نشده و بلکه با تلاش بیشتر در راه تحقق اهداف سازمان گام برداشته اید .
    وی همچنین یاد و خاطره مرحوم محمدعلی عالیوند از همکاران معلول که در واحد کنترل بهره برداری مدیریت عملیات خدمت می کرد و سال گذشته در روز جهانی معلولان دارفانی را وداع گفت را گرامی داشت و برای وی بخشش و غفران الهی را مسئلت نمود.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *