×
آخرین اخبار

کشف آرد قاچاق در “مراغه”

  • کد نوشته: 143411
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۹
  • 115 بازدید
  • معاون هماهنگ کننده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۹ تن و۹۲۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان مراغه خبر داد

    کشف آرد قاچاق در “مراغه”

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ “صابر عباس زاده” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،ماموران یگان امداد شهرستان مراغه حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون  باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

    وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۲۴۸ کیسه ۴۰ کیلویی  در مجموع به وزن ۹ تن و ۹۲۰ کیلوگرم تن آرد قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته بود را از زیر بار سبوس کشف کردند.

    سرهنگ “عباس زاده” ادامه داد: راننده با پیشنهاد یک قطعه سکه تمام بهار آزادی  به ماموران قصد تطمیع جهت رهایی از  قانون را داشت که با پاسخ قاطع ماموران  حاضر در محل مواجهه و ماموران ضمن امتناع  از قبول آن و ضمیمه پرونده کردن سکه، متهم را دستگیر و خودرو رابه پارکینگ دلالت دادند.

    معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه  متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود:کارشناسان ارزش این کالا را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

    سرهنگ “عباس زاده” با تاکید بر اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده  هر گونه  قاچاق و موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش نموده و پیشنهادات ، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *