×
آخرین اخبار

زمین گیر شدن سوداگران مرگ در میانه با ۲۰ کیلو مواد مخدر

  • کد نوشته: 194460
  • ۱۴۰۳-۰۴-۲۲
  • 59 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف ۲۰کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۳سوداگر مرگ در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

    زمین گیر شدن سوداگران مرگ در میانه با ۲۰ کیلو مواد مخدر

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سرهنگ حسن رفیعی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از تحقیقات فنّی و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

    وی افزود: ماموران پلیس با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی موفق به شناسایی عاملین توزیع مواد مخدر شده و در عملیات های جداگانه، متهمین را در نقاط مختلف شهر دستگیر کردند.

    سرهنگ “رفیعی” از کشف ۲۰کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: متهمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند .

    فرمانده انتظامی میانه در پایان تصریح کرد : پلیس در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالابردن امنیت شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت خرید و فروش موادمخدر توسط سوداگران مرگ، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ پلیس درمیان بگذارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *