×
آخرین اخبار

پیگیری مصوبات سفر دولت به لرستان/ یک‌هزار میلیارد تومان اعتبارات حوزه عمرانی به استان پرداخت شده است

  • کد نوشته: 81928
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۶
  • 328 بازدید
  • لرستان _وزیر کشور با اشاره به پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان در جریان سفر امروز خود به این استان، از بررسی و ارزیابی وضعیت صنایع تعطیل لرستان خبر داد.
    پیگیری مصوبات سفر دولت به لرستان/ یک‌هزار میلیارد تومان اعتبارات حوزه عمرانی به استان پرداخت شده است

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان ،احمد وحیدی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در خدمت مردم استان لرستان هستیم اظهار داشت: چند برنامه داریم که یکی از آنها پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است.
    وی با بیان اینکه در آن سفر حدود شش هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی تصمیم گیری شده بود عنوان کرد: خوشبختانه هزار میلیارد تومان از زمان بعد از سفر رئیس جمهور، به استان واگذار و پرداخت شده است.
    وزیر کشور بیان داشت: این اعتبار در پروژه‌های مختلف به کار گرفته می‌شود و نتایج خوبی را مردم استان خواهند دید.
    وحیدی با اشاره به بررسی سایر پروژه‌ها در سفر امروز خود به لرستان افزود: کم و کسری‌ها و مشکلاتی که در مرحله اجرا برای این پروژه‌ها وجود دارد را پیگیری و بررسی خواهیم کرد.
    وی با اشاره به ارزیابی صنایع لرستان که دچار رکود شده اند، گفت: زمینه‌هایی که باید برای توسعه و پیشرفت استان به ویژه در سال ۱۴۰۱ مورد نیاز است را بررسی خواهیم کرد.
    وزیر کشور تصریح کرد: در شورای برنامه ریزی و بعضی دیگر از شوراهای استان حضور پیدا خواهیم کرد، در یک تا دو شهر حضور پیدا می‌کنیم، از مناطق حاشیه‌ای بازدید می‌کنیم و اگر تصمیمات جدیدی لازم است اتخاذ خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.