×
آخرین اخبار

پیام تقدیر دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان از مردم برای عدم حضور در روز طبیعت

  • کد نوشته: 22122
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۳
  • 1004 بازدید
  • دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در پیامی از همکاری و همیاری مردم در جهت رعایت نکات بهداشتی و صرفنظر کردن از برپایی آیین سیزده بدر و حضور در طبیعت تشکر کرد. به گزارش دیدگاه نیوز متن این پیام بشرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که مردم غیور،شریف و بزرگ […]

    دکتر پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در پیامی از همکاری و همیاری مردم در جهت رعایت نکات بهداشتی و صرفنظر کردن از برپایی آیین سیزده بدر و حضور در طبیعت تشکر کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز متن این پیام بشرح ذیل است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که مردم غیور،شریف و بزرگ مسجدسلیمان مثل همیشه پای کار آمدند و در شرایط فعلی به توصیه مسئولین و کادر درمانی کشور لبیک گفتند و برای حفظ سلامتی همنوعان خود،در این ایام نکات بهداشتی و مراقبتی را سرلوحه امورات زندگی خود قرار دادند.

    شهروندان عزیز مسجدسلیمانی قدردان شما هستیم که با حسن تدبیر خود در روز سیزده بدر از حضور در طبیعت صرفنظر کردید تا همه باهم زنجیره این بیماری منحوس را منقطع و متوقف کنیم.

    بنده به نوبه خود از همکاری شما مردم شهرستان،بازاریان،تلاش شبانه روزی و فداکارانه پرستاران،پزشکان و کادر درمان تقدیر و تشکر می کنم و برای همگان، آرزوی توفیقات روز افزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)خواهان و خواستارم.

    در پایان انتظار داریم مردم فهیم و شریف شهرستان در ادامه مبارزه با بیماری کرونا،همکاری لازم را داشته باشند و نکات بهداشتی و مراقبتی را تا نابودی این زنجیره مدنظر داشته باشند.

    محمد پاکدل
    فرماندار مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل