×
آخرین اخبار

مراسم تجلیل از خانواده های محترم اهدا کننده عضو(ایثارگران حیات) سفیران و کادر علوم پزشکی تبریز

  • کد نوشته: 85864
  • ۱۴۰۱-۰۳-۰۹
  • 750 بازدید
  • تعدادی از خانواده های ایثارگر حیات و سفیران اهدای عضو و پرسنل علوم پزشکی تجلیل شد.
    مراسم تجلیل از خانواده های محترم اهدا کننده عضو(ایثارگران حیات) سفیران و کادر علوم پزشکی تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز،  دکتر بهمن نقی پور ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اعلام این خبر افزود : این مراسم بمنظور ارتقاء فرهنگ اهدای عضو در جامعه و تجلیل از مقام والای خانواده های اهداء کننده عضو و سفیران اهدای عضو و عوامل پزشکی برگزار شده است.

    وی افزود : این خانواده ها و سفیران و کادر پزشکی به عنوان نمایندگان سفیران اهداء عضو شهرستان تبریز به این نشست   دعوت شده اند.

    دکتر جواد احمدیان افزود :اهدای عضو یکی از موضوعات مهم در حوزه ی نظام های سلامت است، هر فرد بیماری که به هر دلیلی دچار مرگ مغزی می شود می تواند با اهدای عضو زندگی ۸ انسان را نجات دهد.

    دکتر احمددیان ضمن تشکر از خانواده های اهدا کننده عضو گفت این خانواده جز اقشار فرهیخته ی این سرزمین هستند، وی ضمن اشاره به اینکه در سال های اخیر ۱۴ اهدای عضو در شهرستان تبریز انجام گرفته است، امیدوارم این عمل را مردم سرلوحه ی زندگی خود قرار دهند که این اقدام خداپسندانه در سطح شهرستان تبریز نهادینه شود.

    دکتر احمدیان معاون درمان نیز به نوبه ی خود از  خانواده های اهدا کننده عضو تقدیر و تشکر کرد و گفت امیدوار است که این امر در  شهرستان تبریز به صورت مستمر صورت گیرد.
    در آخر  از خانواده های ایثارگر و بخشنده ؛ سفیران اهدای عضو و کادر پزشکی  با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد