×
آخرین اخبار

مدال آور نقره ای پاراتکواندو: حمایت در خوری از ورزشکاران رزمی نیست / قصد ادامه تحصیل در رشته برنامه نویسی کامپیوتر را دارم

  • کد نوشته: 202647
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۹
  • 41 بازدید
  • زهرا رحیمی، نوجوان ۱۵ ساله و پدیده پاراتکواندو ایران از عزم و جزم خود برای تصاحب سه طلای ارزشمند پاراالمپیک بعدی خبرداد و گفت ؛با آمادگی بدنی و فنی مدال طلای بعدی را کسب خواهم کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، مدال آور نقره ای پارالمپیک پاریس  در گفتگو باشفقنا ورزشی درباره دلیل انتخاب رشته رزمی گفت:من از همان کودکی به ورزش های رزمی علاقه زیادی داشتم و در سن ۷ سالگی کاراته را انتخاب کردم ولی نتوانستم بخاطر مشکل دستم  ادامه بدم و در ادامه تکواندو را حرفه ای دنبال کردم.

    زهرا رحیمی  الگوی ورزشی  رزمی  خود را  هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو معرفی کرد و گفت:حسرت گرفتن طلا در پاراالمپیک همواره با من است، صددرصد از تمام توانم استفاده می‌کنم. زحمت زیادی در این مدت کشیده‌ام، من همواره با تمرین های سخت خود را روز به روز آماده تر میکنم تا در مسابقات آتی با تمام قدرت حاضر شوم.
    وی در پاسخ به سطح امکانات هیئت تکواندوی مرند و سطح فنی فابتران ومربی ها گفت:
    متاسفانه از امکانات خوبی برخوردار نیست ولی  مرند از استعداد های تکواندوی زیادی برخوردار است و سطح فنی و آموزش مربی ها و کادر فنی هم عالیست.
    مدال آور پارالمپیک درباره رشته تحصیلی خود در آینده گفت: رشته تحصیلی ام ریاضی فیزیک است و قصد دارم در دانشگاه با رشته برنامه نویسی کامپیوتر ادامه تحصیل کنم.
    زهرا رحیمی درباره انتظار  از مسئولان اظهار کرد:  انتظار دارم بیشتر از ما مدال آوران ورزشی حمایت کنند، حمایت در خوری  از ورزشکاران رزمی نیست پدر و مادرم در هربار مسابقات مهم و همچنین خارج از کشور با مشکل مالی روبرو می شوند/شفقنا

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل