×

اقدام پیشگیرانه شهرداری مسجدسلیمان پیش از بارندگی‌ها؛
لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های منطقه چهاربیشه اجرا شد

  • کد نوشته: 227950
  • 2025-11-04
  • در آستانه فصل بارندگی و با هدف پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر، عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های منطقه چهاربیشه با دستور مستقیم محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان و توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) به اجرا درآمد.

    لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های منطقه چهاربیشه اجرا شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، این عملیات با هدف بهبود عبور آب‌های سطحی، جلوگیری از انسداد مجاری و ارتقای ایمنی محلات شهری در نقاط مختلف از جمله جنب دکل ایرانسل، انتهای مسیر چشمه‌روباه و محدوده منازل شهرداری انجام شد.

    محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در حاشیه اجرای این عملیات اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت آب‌های سطحی از اولویت‌های مهم شهرداری است و با لایروبی مستمر کانال‌ها و مسیل‌ها، زمینه کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارندگی‌های فصلی فراهم می‌شود.

    وی افزود: شهرداری مسجدسلیمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فنی و نیروهای خدوم واحد عمران، اجرای این عملیات را در سایر مناطق شهری نیز دنبال خواهد کرد تا ضمن افزایش ایمنی، رفاه و آرامش شهروندان تأمین شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    جهت عضویت در شبکه های اجتماعی دیدگاه نیوز اینجا کلیک کنید

    مطالب مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *