×
آخرین اخبار

فعالیت استخرهای سرپوشیده در تهران مجاز شد

  • کد نوشته: 53078
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۳
  • 1017 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، خرم روز دوشنبه به ایرنا گفت بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت استخرهای سرپوشیده در شهرهای با وضعیت زرد، از جمله در تهران، از این پس مجاز است. او «ضدعفونی دائم رختکن سرویس‌های بهداشتی، دوش‌ها، کمدها و ورود و خروجی‌ها»، «پذیرش حداکثر ۳۰ نفر در سانس‌های موجود»، «رعایت فاصله‌گذاری […]

    فعالیت استخرهای سرپوشیده در تهران مجاز شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، خرم روز دوشنبه به ایرنا گفت بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت استخرهای سرپوشیده در شهرهای با وضعیت زرد، از جمله در تهران، از این پس مجاز است.

    او «ضدعفونی دائم رختکن سرویس‌های بهداشتی، دوش‌ها، کمدها و ورود و خروجی‌ها»، «پذیرش حداکثر ۳۰ نفر در سانس‌های موجود»، «رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی» و «گندزدایی آب و سوناهای خشک و بخار» را از دستورالعمل‌های بهداشتی برای استخرها اعلام کرد.

    به گفته این مقام ناظر بر فعالیت‌ باشگاه‌های تهران، حدود هزار استخر سرپوشیده دولتی و خصوصی در سطح این استان فعالیت دارند.

    پیشتر فعالیت ورزش‌های انفرادی بدنسازی، کم‌برخورد سالنی و زمین‌های فوتبال و روباز در تهران بلامانع اعلام شده بود.

    اما رییس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره ‌کل ورزش و جوانان استان تهران، درباره فعالیت رشته‌های پربرخورد و رزمی در این استان گفت «فقط در شهرهای با وضعیت آبی» فعالیت این رشته‌ها مجاز است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *