×
آخرین اخبار

فرماندار مسجدسلیمان از اعمال محدودیت های جدید در مسجدسلیمان خبر داد

  • کد نوشته: 30105
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۲
  • 577 بازدید
  • فرماندار مسجدسلیمان از اعمال محدودیت در مسجدسلیمان از فردا، ۱۲ تیرماه خبر داد. دکتر محمد پاکدل اظهار کرد: اعمال محدودیت از سوی ستاد ملی کرونا همانند ۹ شهر دیگر به مسجدسلیمان نیز ابلاغ شده است. و این محدودیت‌ها از فردا پنجشنبه (۱۲ تیرماه) اعمال می‌شود. پاکدل بیان کرد: بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌های […]

    فرماندار مسجدسلیمان از اعمال محدودیت های جدید در مسجدسلیمان خبر داد

    فرماندار مسجدسلیمان از اعمال محدودیت در مسجدسلیمان از فردا، ۱۲ تیرماه خبر داد. دکتر محمد پاکدل اظهار کرد: اعمال محدودیت از سوی ستاد ملی کرونا همانند ۹ شهر دیگر به مسجدسلیمان نیز ابلاغ شده است. و این محدودیت‌ها از فردا پنجشنبه (۱۲ تیرماه) اعمال می‌شود.

    پاکدل بیان کرد: بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، زبانسرا، کتابخانه‌ها، خانه‌های بازی، مهد کودک ها، استخرهای سرپوشیده، سینماها، تئاتر، موزه‌ و باغ موزه، کافه ها، قهوه خانه و چایخانه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها و برگزاری آزمون های حضوری ممنوع است. همچنین کاهش فعالیت حمل و نقل دورن شهری را نیز خواهیم داشت.

    وی گفت: همچنین برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری، مراسمات اجتماعی، مذهبی، فرهنگی، همایش و پارک های شهربازی، مراکز تفریحی آبی و باشگاه های ورزشی پر خطر مانند کشتی، جودو و کاراته ممنوع است. رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان گفت: تأکید مسولان عالی کشور نسبت به رعایت بهداشت فردی و از همه مهمتر فاصله گذاری اجتماعی، موضوعی است که نتایج مثبت آن یعنی فروکش کردن موج افسارگسیخته کرونا ویروس را به همراه خواهد داشت  و این موضوع نیازمند همکاری مردم و همگام شدن آن ها با پروتکل های تعریف شده از سوی مسوولان حوزه سلامت است که امیدواریم با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی شاهد فروکش کردن شیوع این ویروس در کشور و منطقه باشیم.

    پاکدل گفت: این اعمال محدودیت ها به مدت یک هفته است و پس از آن مجددا وضعیت بررسی و تصمیم گیری می شود. لازم به ذکر است بازار و ادارات طبق روال قبلی فعالیت خواهند داشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.