×
آخرین اخبار

ضرورت احیای فرهنگ بسیجی

  • کد نوشته: 128009
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۹
  • 144 بازدید
  • امام جمعه ورزقان بسیج و سپاه را پاسدار انقلاب و آرمان های آن دانست و خاطرنشان کرد: هجمه دشمنان علیه جمهوری اسلامی از طریق شبکه های مختلف ماهواره ای شبانه روزی سخت در تلاش هستند تا خانواده های ایرانی را دچار مشکلات اعتقادی کنند که باید با این هجمه دشمن مقابله شود.

    ضرورت احیای فرهنگ بسیجی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  فرماندهان و کارکنان سپاه ناحیه ورزقان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه با حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان دیدار کردند.

    در این دیدار حاج آقا پورمحمد ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج به احیای فرهنگ بسیجی و تواضع در برابر مردم تاکید داشت و افزود:  تواضع پیامبر اکرم (ص) در برخورد با مردم کاری کرد که دنیا را تسخیر کرد لذا باید با احیای فرهنگ بسیجی و تواضع در برابر مردم و قدرت نمایی در برابر دشمنان نمونه فرهنگ بسیجی است که باید احیا شود.

    وی بسیج و سپاه را پاسدار انقلاب و آرمان های آن دانست و خاطرنشان کرد: هجمه دشمنان علیه جمهوری اسلامی از طریق شبکه های مختلف ماهواره ای شبانه روزی سخت در تلاش هستند تا خانواده های ایرانی را دچار مشکلات اعتقادی کنند که باید با این هجمه دشمن مقابله شود.

    خطیب جمعه ورزقان به حفظ ارزش های فرهنگی، دینی و اعتقادی تاکید کرد و از ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دو وظیفه مهم این ستاد را خواستار شد و افزود: نظارت و مطالبه گری دو وظیفه مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که باید با هماهنگی دستگاه های مرتبط از اعتقادات ، آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی مراقبت کرده و از آن ها دفاع کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *