×
آخرین اخبار

شرکت خمیرمایه و الکل رازی پروانه تحقیق و توسعه دریافت کرد

  • کد نوشته: 170268
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • 180 بازدید
  • پروانه تحقیق و توسعه از سوی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به منظور انجام فعالیت‌های توسعه‌ای و کاربردی به شرکت خمیرمایه و الکل رازی اعطا شد.

    به گزارش روابط‌عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی با اعلام این خبر گفت: پس از گذراندن دوره آموزشی اعضای واحد برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و واحد تحقیق و توسعه شرکت و طی بازدیدی که توسط کارشناسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت از واحد تحقیق و توسعه و آزمایشگاه‌های شرکت به عمل آمد مشاهده شد که این مجموعه باتکیه‌بر تجربیات، نیروهای متخصص و امکانات خود توانسته دستاوردهای ارزشمندی در بومی‌سازی، نوآوری، توسعه و بهبود مستمر محصولات جهت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای داخلی و خارجی به دست آورد.

    مهندس شهرام فرحمند اضافه کرد: باتوجه‌به برنامه راهبُردی و اهداف شرکت و وجود تجهیزات و امکانات کارگاهی – آزمایشگاهی و نیروهای کارآزموده، جهت حفظ و تداوم این دستاوردها و گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی – صنعتی و طراحی و توسعه محصولات، باتوجه‌به توانمندی بالای واحد تحقیق و توسعه، صلاحیت شرکت خمیرمایه و الکل رازی برای دریافت پروانه تحقیق و توسعه به طور کامل احراز و موفق به کسب «پروانه تحقیق و توسعه» شدیم.

    مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی افزود: دریافت این پروانه گام مهمی در مسیر پیشرفت فعالیت‌ها و پروژه‌های دانش‌محور در شرکت خمیرمایه و الکل رازی خواهد بود و می‌تواند از طریق بخشودگی مالیاتی به کاهش هزینه‌های سازمان در حوزه‌های پژوهشی و نوآوری کمک کند.

    وی در پایان با اشاره به اهمیت اخذ این پروانه اظهار کرد: با اخذ این پروانه تمام تلاش مجموعه بر این است که پروژه‌های بیشتری در جهت رفع موانع تولید، زیست‌محیطی و غیره تعریف کنیم و به دنبال آن بتوانیم از معافیت مالیاتی قراردادهای پژوهشی بهره بگیریم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل