×
آخرین اخبار

سلطان سکه اعدام شد

  • کد نوشته: 13970
  • ۱۳۹۷-۰۸-۲۳
  • 530 بازدید
  • حکم وحید مظلومین و محمداسماعیل قاسمی به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی، ارزی و پولی کشور سحرگاه امروز اجرا شد.

    سلطان سکه اعدام شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، سحرگاه امروز حکم وحید مظلومین فرزند حبیب‌الله و محمداسماعیل قاسمی فرزند غلامعلی به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی، ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیرقانونی و غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز و سکه به اجرا گذاشته شد.

    مظلومین با اینکه مجوز خرید و فروش سکه و ارز را نداشت، با ایجاد باندی سازمان‌یافته بزرگ‌ترین شبکه اخلال ارزى و خرید و فروش بدون مجوز سکه را تشکیل داد و محمداسماعیل قاسمی معروف به محمدسالم نیز یکى از اعضای این شبکه بود و تراکنش مالی شخص اسماعیل قاسمى در این شبکه چهار هزار و هشتصد و سی و چهار میلیارد تومان بوده است؛ وحید مظلومین حتى ملاحظه زنان مسن فامیل را نکرد و از حساب پیرزن ۷۱ ساله مبلغ سه هزار و پانصد میلیارد ریال سوء استفاده کرد.

    در ادامه تحقیقات مشخص شد در شبکه وحید مظلومین صد و هفتاد هزار تراکنش مالى در قالب دویست و نود فقره حساب به مبلغ چهارده هزار میلیارد تومان بوده است.

    این گزارش حاکی است، مظلومین و قاسمى به اعدام و سایر افراد شبکه به حبس محکوم شدند و پرونده متعاقب اعتراض وکلاى محکومان به اعدام، به دیوان عالی کشور ارسال، و شعبه ۴۱ دیوان عالى با رسیدگى دادنامه صادره در مورد متهمان به اعدام را ابرام و تأیید کرد و پس از قطعیت حکم وحید مظلومین و محمداسماعیل قاسمى با رعایت تشریفات قانونى سحرگاه روز چهارشنبه حکم اعدام با حضور جمعى در تهران به مرحله اجرا درآمد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *