×
آخرین اخبار

سرپرست اداره امور عشایر شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد

  • کد نوشته: 63569
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۵
  • 1617 بازدید
  • دکتر سید هدایت الله موسوی مدیرکل امور عشایر با صدور حکمی مهندس شاهرخ شهنی را به سمت مسئول پیگیری امورات اداره امور عشایر شهرستان مسجد سلیمان منصوب کرد. به گزارش دیدگاه نیوز ، مهندس شاهرخ شهنی از نیروهای وزارت جهاد کشاورزی میباشد که پیش تر نیز رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اندیکا ، مدیر عامل […]

    سرپرست اداره امور عشایر شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد

    دکتر سید هدایت الله موسوی مدیرکل امور عشایر با صدور حکمی مهندس شاهرخ شهنی را به سمت مسئول پیگیری امورات اداره امور عشایر شهرستان مسجد سلیمان منصوب کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مهندس شاهرخ شهنی از نیروهای وزارت جهاد کشاورزی میباشد که پیش تر نیز رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اندیکا ، مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی استان خوزستان ، عضو هیات مدیره صندوق توسعه بخش عشایری کشور، تعاونی عشایری استان خوزستان فعالیت داشتتند.

    مهندس شهنی نیز دارای تجربه در مدیریت و آگاه به موضوع و مسائل جامعه عشایری و پرتلاش و پرتوان هستند و آرزو می کنیم در خدمت به عشایر موفق باشند. و با توجه به حضور طولانی ایشان در مسئولیت‌هایی مرتبط با امورات و اینکه نسبت به فعالیت های کاری غریبه نیستند و با توجه به داشتن اشنایی با روحیات و توانمندی این برادر قطعا میتواند منشأ اثر باشند.

    مهندس شهنی از نیروهای وزارت جهاد کشاورزی و فردی دلسوز و دارای تجربه فراوانی می باشد ، ایشان فرد شایسته و پر انرژی هستند که با توجه به سوابق ایشان پیگیر مطالبات جامعه عشایری خواهند بود.

    آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون برای مهندس شاهرخ شهنی داریم.

    از طرف همکاران جهاد کشاورزی و امور عشایر استان خوزستان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *