×
آخرین اخبار

ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی‌ها را بشناسید

  • کد نوشته: 84907
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۷
  • 863 بازدید
  • همه ما افرادی را در عالم هنر، ورزش و علم می‌شناسیم  که به الگوهای رفتاری، مد و سبک زندگی تبدیل شده‌اند و تلاش می‌کنیم بیشتر به آن‌ها شبیه شویم. ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی‌ها نیز از دید بسیاری از افراد پنهان نمانده و دلیل محکمی است برای اینکه همان ساعت از همان برند جهانی را به مچ ببندند، همانطور که تلاش می‌کنند از همان نوع پوشاک، لوازم آرایش و عطر و ادکلن‌های چهره‌های محبوبشان استفاده کنند.

    اگر قصد خرید ساعت مردانه در مشهد را دارید یا به مناسبتی خاص به دنبال ساعت مچی زنانه می‌گردید و شخصیت محبوب دوست، همسر، والدین یا فرزند خود را نیز می‌شناسید، آنچه محبوب ستارگان جهانی یا ایرانی است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه دادن باشد.

    ساعت مچی افراد مشهور چه پیامی به مخاطب می‌دهد؟

    ساده‌لوحانه است اگر گمان کنیم، ساعت مچی تنها ابزاری برای اعلام زمان است و هیچ پیام دیگری ندارد. امروزه دیگر بر کسی پوشیده نیست که ساعت‌ها می‌توانند درباره علایق، شخصیت، روح و روان و تاثیر کسی که آن‌ها را به مچ خود بسته اطلاعات دقیق و ارزشمندی ارائه دهند.

    ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی‌ها، بیانگر موقعیت، سلیقه، زیبایی شناسی و سبک شخصی آن‌ها است. پس جای تعجب نیست که افراد مشهور در مورد آنچه دور مچ خود می‌پیچند سختگیر باشند.

     البته این سختگیری در انتخاب، فقط مختص انتخاب یک ساعت مچی نیست و در بسیاری دیگر از جنبه‌های زندگی آن‌ها جریان دارد. آن‌ها هر لباسی را نمی‌پوشند، هر عطری نمی‌زنند، به هر رستورانی نمی‌روند و نکته‌ای که به این مطلب مرتبط می‌شود اینکه هر ساعت مچی را به دست خود نمی‌بندند.

    در این مطلب، نگاهی دقیق‌تر به ساعت مچی برخی چهره‌های محبوب جهانی و ایرانی خواهیم داشت.

    جورج کلونی و امگا اسپیدمستر

    در این بخش از مطلب ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی‌ها به Omega Seamaster Planet Ocean 600M  جرج کلونی می‌پردازیم؛ ساعتی با تزئینات یک ساعت غواصی لوکس. بدنه براق از جنس استیل ضد زنگ، نشانگرهای درخشان، و شیشه کریستالی از جنس یاقوت کبود. این ویژگی‌ها، ساعت مچی کلونی را به انتخابی جذاب برای رویدادهای رسمی تبدیل کرده است.

    امگا اسپیدمستر همچنین به عنوان مهتاب‌سنج شناخته می‌شود، زیرا در اولین فرود سرنشینان فضاپیمای اعزامی به ماه در ژوئیه سال ۱۹۶۹ و هر یک از مأموریت‌های سرنشین‌دار ناسا از مارس ۱۹۶۵، این ساعت مچی مورد استفاده قرار گرفت.

    جورج کلونی ابتدا در یکی از فیلم‌های آمریکایی از امگا اسپیدمستر حرفه‌ای خود رونمایی کرد. این Omega Speedmaster Professional فولادی با صفحه مشکی و بند چرمی مشکی خیلی زود مورد توجه دوست‌داران کلونی قرار گرفت.

    به هر حال او سفیر برند امگا است، بنابراین عجیب نیست که معمولا از ساعت های امگا استفاده کند. در یکی دیگر از فیلم‌ها به نام Up In The Air، او یک امگا دویل پوشیده بود.

    دیوید بکهام و ساعت تودور

    نمی‌توان از ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی‌ها نام برد، اما حرفی از دیوید بکهام نزد. این روزها دیوید بکهام محبوب را اغلب می‌توان با Tudor Black Bay P01 دید که به طور خاص برای برنامه کماندوی نیروی دریایی ایالات متحده ساخته شده است.

    این ساعت مجهز به حرکت خودکار داخلی است، همچنین دارای مقاومت در برابر آب ۲۰۰ متر و صفحه جت مشکی با عقربه‌ها و شاخص‌های درخشان است. ساخته شده از فولاد ضد زنگ خالص با روکش ساتن، این ساعت با شخصیت برجسته دیوید کاملا مطابقت دارد.

    رونالدو و ساعت سفارشی بوگاتی

    کریس رونالدو یکی از ثروتمندترین و مشهورترین ستارگان جهان است. بنابراین برای کسانی که به دنبال اطلاعاتی درباذه ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی‌ها هستند، قطعا جالب است که بدانند ستاره محبوبشان چه ساعتی می‌پوشد.

    ساعت بوگاتی رونالدو به شدت از ماشین بوگاتی الهام گرفته شده است، بنابراین مهم است که قبل از دانستن اطلاعاتی درباره این ساعت، خود ماشین را درک کرده باشید!

    بوگاتی یکی از گران‌ترین خودروهای جدید امروزی در جهان است که انواع شیرون آن میلیون‌ها دلار به فروش می‌رسد.

    خودرویی که رونالدو مالک آن است دارای موتور ۱۴۸۰ اسب بخاری ۸ لیتری W 16 است. این خودرو مانند اکثر مدل های Chiron، دو رنگ است و ماشین رونالدو، مشکی و نقره‌ای است.

    ساعت بوگاتی شیرون کریستیانو رونالدو توسط طراح ساعت معروف Jacob Arabo ساخته شده است. این ساعت ۲۳۲ الماس و بیش از ۱۰۰ یاقوت کبود سیاه را به نمایش می‌گذارد.

    این مقدار چشمگیر جواهرات علت اصلی قیمت چندین میلیون دلاری ساعت است، اما جزئیات این ساعت، آن چیزی است که آن را منحصر به فرد کرده است.

    جالب‌ترین ویژگی را می‌توان در داخل ساعت مشاهده کرد، تصویری از موتور Chiron. توربوشارژرها، میل لنگ و ۱۶ پیستون موجود در عملکرد W 16 هنگام فشار دادن تاج ساعت. تنها چیزی که نمی‌بینید، صدای موتور خودرو است.

    علی کریمی و هابلوت

    علی کریمی بارها با هابلوت کینگ پاور دیده شده است، ساعتی که نزدیکان کریمی گفته‌اند هدیه‌ای از سوی باشگاه بایرن مونیخ بوده است. این ساعت تیتانیومی با سایز ۴۸ میلیمتری در تعداد محدود ۲۰۰ عدد به بازار عرضه‌ شده است.

    محمدرضا گلزار و ساعت اودمار پیگه آپ

    در این بخش از مطلب ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی‌ها به محمدرضا گلزار می‌پردازیم. خواننده، بازیگر، مدل و مجری ایرانی که دهه‌هاست به چهره محبوبی در کشور ما تبدیل شده است. ساعت اودمار پیگه را باید اولین ساعت لوکس اسپرت عنوان کرد که طراحان آن متخصص ساخت ساعت‌های اشرافی هستند که برای موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی متناسب باشد.

    مهران مدیری و هابلوت

    هنگامی که مهران مدیری با هابلوت در یکی از جشنواره‌ها دیده شد، ساعت مچی او سر و صدای زیادی کرد. این ساعت که ساخت سوئیس است در زمره ساعت‌های لوکس اسپرت قرار دارد.

    مدل‌های کرونوگراف ساعت هابلوت بسیار پرفروش هستند و ترکیب رنگ شامپاینی صفحه ساعت با رنگ رزگلد قاب ساعت و رنگ قهوه‌ای بند زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

    کلام آخر

    ساعت مچی افراد مشهور و سلبریتی‌ها غالبا بسیار گران‌قیمت است و افراد کمی هستند که بتوانند این ساعت‌ها را خریداری کنند و بپوشند. با این حال همان طور که پیشتر نیز گفته شد، ساعت مچی اطلاعات دقیقی حتی از زوایای پنهان شخصیتی افراد مشهور در اختیار می‌گذارد. بنابراین می‌توانید با بررسی آن، شخصیت چهره‌های محبوبتان را بهتر بشناسید و یا این دانستنی‌ها، راهنمایی برای خرید ساعت مچی برای شما باشد.

    منبع

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل