×
آخرین اخبار

سارق طلاجات منازل توسط پلیس شهرستان میانه دستگیر شد

  • کد نوشته: 143243
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۸
  • 119 بازدید
  • جانشین فرمانده انتظامی شهرستان از شناسایی و دستگیری یک سارق طلاجات منازل و کشف ۴ فقره سرقت در شهرستان میانه خبر داد.

    سارق طلاجات منازل توسط پلیس شهرستان میانه دستگیر شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ حسن رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با مجموعه انتظامی برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

    وی در ادامه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از منازل در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
    این مقام انتظامی تصریح کرد: سرانجام کارآگاهان  پلیس آگاهی با رصد هوشمندانه  و استفاده از تجهیزات ارتباطی مخفیگاه این سارق را در تهران شناسایی و طی هماهنگی و اخذ نیابت قضایی، در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
    سرهنگ ” رفیعی” با اشاره به اعتراف متهم به ۴ فقره سرقت طلاجات و جواهرات از منازل مردم گفت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش اموال مسروقه بیش از ۲۰میلیارد ریال بر آوردشده است.
    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی به جد دنبال می‌شود و به شهروندان تأکید می شود کمد اتاق خواب مکان امنی برای نگهداری زیور آلات نیست و شهروندانی که قصد نگهداری طلا، ارز و یا اموال با ارزش کوچک را در منزل خود دارند حتما این اموال را در گاو صندوق هایی که قابلیت حمل به آسانی را ندارند و یا صندوق امانات بانک ها نگهداری کنند./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *