×
آخرین اخبار

رفع موانع تولید شهرستان دورود به حمایت های بیشتر مسئولین نیاز دارد

  • کد نوشته: 61278
  • ۱۴۰۰-۰۳-۰۴
  • 486 بازدید
  • فرماندار دورود در بیست و ششمین نشست خبری مجازی، مدیران دستگاههای اجرایی استان با اصحاب رسانه مهمان گروه مدیران و رسانه های استان بود که سرکار خانم پگاه دالوند اجرای آن را بر عهده داشت.
    رفع موانع تولید شهرستان دورود به حمایت های بیشتر مسئولین نیاز دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، خدا نظر دریکوند در پاسخ به پرسش سردبیر هفته نامه آوای لرستان و مدیر خبرگزاری موج لرستان گفت: یکی از کارهای خوبی که در شهرستان دورود جهت رونق فعالیت های اقتصادی و همچنین رفع موانع تولید در صنایع راکد و در زمینه جذب سرمایه‌گذاری صورت گرفته، برگزاری منظم کارگروه تسهیل سرمایه‌گذاری شهرستان است که با هدف تشویق و جذب سرمایه‌گذاران و رفع موانع پیش روی آنها هر ماه با حضور اعضاء در محل فرمانداری دورود تشکیل می‌شود.

    وی افزود: ماحصل برگزاری منظم جلسات درخواست بیش از ۲۳ نفر سرمایه‌گذار در حوزه های کشاورزی، صنعت و گردشگری که درحال راه اندازی کسب و کار هستند می باشد که کارگروه تسهیل به جد به دنبال رفع مشکل آنها است.

    فرماندار دورود از کشت و صنعت هلدینگ آزادگان، تولید پوشاک و دیگر صنایع در حوزه های مختلف نام برد که دکتر گودرزی نماینده مردم دورود در مجلس نیز پیگیر رفع مشکلات آنهاست.

    دریکوند تصریح کرد: با نظر مساعد دکتر خادمی استاندار و در راستای شعار سال، امسال اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به ریاست استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل در دورود برگزار شد.

    وی تصریح کرد: در آن جلسه ۱۹ طرح از شهرستان دورود که زمینه اشتغال افراد زیادی را در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و درمان فراهم می کنند مورد بررسی قرار گرفت، همچنین صندوق کارآفرینی امید قول داد مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۱۶ طرح های کوچک زود بازده پرداخت کند.

    فرماندار دورود از راه اندازی مجدد شرکت خمیرمایه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های دکتر گودرزی نماینده مردم دورود در مجلس جلسه‌ای برگزار شد و مدیرعامل شرکت با حضور در شهر دورود قول داد در ۶ ماه آینده خط تولید این شرکت راه اندازی شود.

    دریکوند اظهار کرد: سالن های کفش غزال نیز در راستای تولید و اشتغال از سال ها قبل در اختیار یک شخصیت حقیقی قرار گرفته اما نه تنها خبری از اشتغال نیست بلکه ۱۰ سال است ایشان بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان اجاره سالن را به فنی و حرفه ای پرداخت نکرده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *