×
آخرین اخبار

ورود خودرو «جی ۴ »کرمان موتور به ناوگان تاکسیرانی شوشتر

  • کد نوشته: 203503
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸
  • 7 بازدید
  • خودروی جی ۴ محصول شرکت کرمان موتور به عنوان تاکسی جدید، از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است. مدیریت سازمان حمل و نقل شهرداری شوشتر قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را ۸۵۰ میلیون تومان اعلام و گفت: این خودرو در دو بخش توسعه و نوسازی وارد این […]

    ورود خودرو «جی ۴ »کرمان موتور به ناوگان تاکسیرانی شوشتر

    خودروی جی ۴ محصول شرکت کرمان موتور به عنوان تاکسی جدید، از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است.

    مدیریت سازمان حمل و نقل شهرداری شوشتر قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را ۸۵۰ میلیون تومان اعلام و گفت: این خودرو در دو بخش توسعه و نوسازی وارد این ناوگان می‌شود، متقاضیان باید درخواست خود را به اداره تاکسیرانی اعلام تا فرآیند اجرایی طرح با هماهنگی این اداره انجام شود.

    وی افزود: واگذاری ناوگان فوق به متقاضیان با ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی توسط شرکت خودرو ساز صورت خواهد پذیرفت.

    علی اسدی یادآور شد: ثبت نام این خودرو از امروز آغاز شده و شهرهایی که به جمع بندی نهایی برسند و مطالبه خود را برای ورود این خودرو به ناوگان حمل و نقل خود اعلام کنند در اولویت قرار می‌گیرند؛ چرا که برای ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی سقفی برای شهرها در نظر گرفته نشده و هر شهری که مطالبه خود را اعلام کند و در مدت زمان کوتاهی اقدامات لازم را برای تکمیل درخواستش انجام دهد، در اولویت است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *