×
آخرین اخبار

دیدار فرماندار جاسک با جمعی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس

  • کد نوشته: 202294
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۵
  • 23 بازدید
  • بمناسبت هفته دفاع مقدس دیدار فرماندار جاسک با جمعی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس فرماندار شهرستان جاسک بمناسبت هفته دفاع مقدس با جمعی از ایثارگران و جانبازان شهرستان دیدار و گفتگو کرد. علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:باید از تلاش های همه شما عزیزان که در جبهه […]

    بمناسبت هفته دفاع مقدس

    دیدار فرماندار جاسک با جمعی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس

    فرماندار شهرستان جاسک بمناسبت هفته دفاع مقدس با جمعی از ایثارگران و جانبازان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

    علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت:باید از تلاش های همه شما عزیزان که در جبهه های جنگ‌ حق علیه باطل حضور داشتید و در شهرستان گمنام هستید تشکر و قدردانی شود چرا که اگر دلاور مردی و حضور شما در جبهه های جنگ علیه باطل نبود دشمن بر ما حاکم می شد اما رهبری امام راحل (ره) و جانفشانی شهدا از این امنیت و اقتداری برخوردار هستیم که جهان اسلام حسرت این امنیت و اقتدار را می‌خورد.

    مهرانی افزود:اگر جنگ های قبل از انقلاب اسلامی را نگاهی بیندازیم میبینم که با هرجنگ گوشه ای از خاک عزیزمان را از ما گرفتند اما در جنگ هشت سال دفاع مقدس وجبی از این خاک جدا نشد و ما با دست خالی جنگیدیم و پیروز شدیم که سلاح ما در این جنگ ایمان ما بود.

    در این دیدار از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر و هدایا توسط فرماندار،امام جمعه محترم شهرستان، جانشین سپاه شهرستان و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل شد.

    کمیل حیدری نژاد خبرنگارجاسک

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل